Gå til innhold
Bjerknez

Den styggeste serieproduserte bilen i Norge?

Recommended Posts

Bjerknez    175
Bjerknez

Det er mange biler jeg ikke liker utseendet på, men Fiat Multipla må være noe av det styggeste av det grusomme jeg har sett på lenge. Den er bare helt feil synes jeg, og jeg synes ikke engang den har en dråpe sjarm. Det er bare helt feil rett og slett. :lol:

fiat-multipla.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Mange setter jo denne høyt på slike lister.. hehe... (ikke jeg da.. ;) ), ellers helt enig med Bjerknes ja:

post-71-0-18552200-1302160723_thumb.jpg

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Ingen av bilene her er nok blandt de peneste, men når det gjelder STYGT så er det ingenting som slår multipla. Lurer på hva designerne hadde røyka når de designet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

La oss ikke glemme landeveiens vorte då...

nissan-micra-2.jpg

Men multipla er fortsatt desidert styggest...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Det er heller ikke så lett å bestemme seg når det gjelder denne, er den stygg eller er den litt tøff?

post-71-0-64108900-1302162441_thumb.jpg

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vidvei    17
Vidvei

Det er heller ikke så lett å bestemme seg når det gjelder denne, er den stygg eller er den litt tøff?

Vanskelig den der.. Så en i dag med en svær gammel skiboks på taket. da var den klart mest stygg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndersB    166
AndersB

Multiplaen er faenmeg støgg!

Nissan Juke - I don't know whether to laugh or puke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michael    402
Michael

Haha, Multiplaen er desidert den styggeste bilen som noen gang har kjørt på veien. Helt enig! Så på et par videoer av kræsjtester etter å huske at den i disse ble slaktet for dårlig sikkerhet...

Som så mange andre sa i kommentarene så ser den jo faktisk bedre ut etter totalvraking :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Jeg så en multipla i trafikken forrige dagen her - så ut til at sjåføren så litt flau ut der han satt..... den bilen der og alle "folke-SUV'er" som har blitt "jekka opp" er hæslige i mine øyne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster

Jeg synes Multipla er så stygg at jeg faktisk kunne tenkt meg en B) Har vurdert dem flere ganger :P Også er den utrolig praktisk, god og kjøre og SÆR!!! Jeg digger Multipla! Kult med 3 seter foran og 3 seter bak B)

Jeg liker faktisk den gamle Ford Ka også, den ser mye bedre ut enn den nye!!! Selv om den nye egentlig er en Fiat 500 med Ford klær. Er 100% samme bil, dvs samme motor, samme bunnplate, mye samme interiør detaljer osv.. Er til og med lagd på samme fabrikk av Fiat for Ford, på samme samlebånd som 500!!! Bare at 500`n ser jo utrolig mye kuuuulere ut :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Personlig sliter jeg med å like denne.

Ssangyong har mange stygge biler bak seg. Jeg har egentlig lurt litt på hva de tenker på når de designer, for det er til tider ganske sært. Et par eksempel:

Musso:

Ssangyong_Musso_Sports.jpg

Korando:

dfd16_ssangyong-korando.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Playmoon    3
Playmoon

Det er mange biler jeg ikke liker utseendet på, men Fiat Multipla må være noe av det styggeste av det grusomme jeg har sett på lenge. Den er bare helt feil synes jeg, og jeg synes ikke engang den har en dråpe sjarm. Det er bare helt feil rett og slett. :lol:

Slenger på at Top Gear klarte å velge Multipla til Car of the Year et år, tror det var i 2000... galskap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Såpekoppen Mazda 121 kan vel ikke sies å være en perle:

870_2.jpg

Ei heller Suzuki X-90:

Suzuki-X-90.jpg

Jeg lurer fælt på hva designeren av denne Trans Am har gått på...?!

pontiac-trans-am-1-1-s.jpg

Det finnes utrolig mange sære og drittstygge biler fra amerikansk og britisk bilindustri.

Hva mener man egnetlig med noe slikt:

2784476979_ff4bc2ea75.jpg

Aston_Martin_Lag_76420616x9.jpg

Om jeg skal dra frem designtrekk jeg liker dårlig så står snuten på større Audier seg frem som grusom. Det store overhenget kombinert med høy og voluminøs front gjør at de virker grusomt fremtunge. Dette har blitt bedre med de siste generasjon, når Audi faktisk har forstått at motoren ikke stå FORRAN forakselen. Et par eksempel:

A6:

oferta2p.jpg

100:

audi1-L.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Hva mener du med "styggeste serieproduserte bilen i Norge" ? ;)

Ellers så har jeg alltid mislikt denne:

54_1964762465.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ThomasR    9
ThomasR

Enig med de fleste som her postet her!

Hummer H1 er en veldig grom bil, men H2 er rett og slett dritstygg:

hummer-h2-suv-with-rear-air-suspension.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig