Gå til innhold

Polering og lakkforsegling av VW Scirocco '11

Recommended Posts

Marius Næss
Skrevet (endret)

Hei!

Har en VW Scirocco 2011 modell som ble produsert i uke 1 i år, fikk bilen for tre uker siden og kunne tenkt meg å fått den polert opp og lakkforsegla før sommersesongen!

Vasker bilen regelmessig og kun med vaskeklut og mikrofiberhåndkler, har aldri brukt børste el. Ønsker tilbud via PM skrik ut hvis det trengs flere bilder!

Fargen er "Black Oak Brown Metallic" som er en gråbrun farge som spiller veldig bra i sollyset!

P3127843.jpg

P3127846.jpg

p3117829.jpg

Mvh

Marius Næss

Endret av Marius Næss
  • 2 weeks later...
Skrevet

Er det behov for å korrigere mye på så ny bil, er det mye swirls osv? Hvis svaret er nei, ville jeg trodd at en god vask og voks etterpå evt. en sealer gjør jobben ;)

Skrevet (endret)

Jeg har enda til gode å se en klargjort bil være feilfri i lakken. Mercedesen til onkelen min hadde tildels grove riper på panseret bak stjernen, samt ene bakskjermen. Og den var helt ny, vi oppdaget dette når vi ved henting kjørte en runde Concorso på den.

Dessuten er det utrolig hvor mye det hjelper på heft og sluttresultatet at man tar en runde på hele bilen med en fin polish med ditto pute. :)

Edit:

Hvor holder du til? Ser ikke det noen steder med denne forumappen iaffal.

Endret av Knutis
Skrevet

Edit:

Hvor holder du til? Ser ikke det noen steder med denne forumappen iaffal.

Polering og lakkforsegling av VW Scirocco '11 I Asker / Østlandet / Rena - Elverum

Skrevet

Polering og lakkforsegling av VW Scirocco '11 I Asker / Østlandet / Rena - Elverum

Jah, den uthevede delen er ikke der på telefonen. ;) Da kan dessverre ikke jeg hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår