ChupaChups

Polish etter hverandre (Scholl)

Er godt mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg lurer på om jeg kan legge S03+ Gold, S17+ og S40 etter hverandre?

Eventuelt bare S17+ og S40.

Tenkte å gå til innkjøp av en Kestrel DAS-6 Pro og lurer på hvilke puter jeg bør bruke på de forskjellige polishene. Hvilket merke og hvilken farge?

Mvh

Even

EDIT: Ser også at denne havnet i feil avdeling.. Beklager!

Endret av ChupaChups
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er godt mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg lurer på om jeg kan legge S03+ Gold, S17+ og S40 etter hverandre?

Eventuelt bare S17+ og S40.

Tenkte å gå til innkjøp av en Kestrel DAS-6 Pro og lurer på hvilke puter jeg bør bruke på de forskjellige polishene. Hvilket merke og hvilken farge?

Mvh

Even

EDIT: Ser også at denne havnet i feil avdeling.. Beklager!

Du tørker av med MF mellom hvert steg. Da har du også kontroll på om du har tatt nok eller må kjøre flere runder før du går på finere polish.

Siden du er på Scholl polisher er det enklest med Scholl puter, og da vil jeg anbefale at du kjøper Gul, Orange og sort samt ull.

Scholl har en egen Polish/Pad circle som viser kombo for forskjellige problemer. Se hjemmesiden deres. Men har kan man prøve seg fram også da ikke alle lakker er like.

Lykke til !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe mesterpolerer, men er vel sånn ca: s3-ull-gul-blå S17-sort og s40 orange.

Er ikke sikker på andre merker på pads men dette kan vel ikke være så galt, du kan jo også prøve deg frem litt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med ole gunnar her. Über pads er også ett godt alternativ (Gul, Grønn, Orange og Blå) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lærte jeg noe i dag også!

Hjertlig takk for gode svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive