Gå til innhold

Prepp før polering?


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Ja, så da skal jeg igang med roterende på min kjære e39. Spørsmålet er bare hva som bør gjøres FØR poleringen! Skjønner at det er vask -> clay -> avspyling -> tørking -> maskering som gjelder, er det noe mer man bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Noen liker også å ha på plastfornyer før de polerer, lettere å fjerne polish fra lister etc om du skulle på noe polish på de under arbeidet...

ellers så det bra ut den slagplanen der, og ja avfett før claying gjerne med Prickbort eller autoglym tar remover, det sparer ikke bare mye clay det sparer mye jobb også....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Okay, takk for raske svar! Skal få polert litt på bakluka i dag tenkte jeg, bare den forbanna sola vil forsvinne! Må ha skygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takk for raske svar! Skal få polert litt på bakluka i dag tenkte jeg, bare den forbanna sola vil forsvinne! Må ha skygge :)

Vet at flere av de som ikke har garage bruker Partytelt fra jysk,europris etc. for å holde solen unna, skal visst funke bra det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja det også funker bra til å skjerme for sola.

Bare pass på så du får det teltet som er 90% telt og 10% party da, det som er 10% telt og 90% party funker akkurat i 10 minutter så er det full spiker der....

;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...