Chris-520e39

Prepp før polering?

Ja, så da skal jeg igang med roterende på min kjære e39. Spørsmålet er bare hva som bør gjøres FØR poleringen! Skjønner at det er vask -> clay -> avspyling -> tørking -> maskering som gjelder, er det noe mer man bør gjøre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel det meste der. Men kanskje avfettning før clay for å spare litt..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen liker også å ha på plastfornyer før de polerer, lettere å fjerne polish fra lister etc om du skulle på noe polish på de under arbeidet...

ellers så det bra ut den slagplanen der, og ja avfett før claying gjerne med Prickbort eller autoglym tar remover, det sparer ikke bare mye clay det sparer mye jobb også....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, takk for raske svar! Skal få polert litt på bakluka i dag tenkte jeg, bare den forbanna sola vil forsvinne! Må ha skygge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja alltid irriterende med godvær..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Okay, takk for raske svar! Skal få polert litt på bakluka i dag tenkte jeg, bare den forbanna sola vil forsvinne! Må ha skygge :)

Vet at flere av de som ikke har garage bruker Partytelt fra jysk,europris etc. for å holde solen unna, skal visst funke bra det B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det også funker bra til å skjerme for sola.

Bare pass på så du får det teltet som er 90% telt og 10% party da, det som er 10% telt og 90% party funker akkurat i 10 minutter så er det full spiker der....

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive