Gå til innhold
bjellings

Sort Metallic V50 R-design

Recommended Posts

bjellings    1
bjellings

Hei

Er ny på forumet her og etter å ha lest endel ss her inne, så har jeg nedgradert meg selv til nybegynner....

Har nettop kjøpt meg en V50 og gitt den en runde med meguiars nxt 2.0:

V50

Noen tips for hvilke produkter som passer best for denne lakken? Har ikke maskin (enda....)

Er det noen som har erfaring med r-design interiøret? Lyst skinn i "midten" og mørkt på sidene(er dette skinn???)

Hvordan behandler jeg dette på rett måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Next gen tech wax er en god sak den.

Mulig at en voks kan løte det et hakk opp også.. mye bra vokser der ute, for min del så går det mye i Swissvax sine vokser her, de er gode, og husk Cleaner Fluid også før voksen.. Victoria red, Autoglym HD mfl, så det er en del å velge mellom på sort bil.

Om det er helskinn vet jeg ikke, men om det er, så er Swissvax sitt skinn sett gull på skinn..

Velkommen til DCN også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjellings    1
bjellings

Swissvax skinnpleie sett er på vei i posten:) Er bare veldig usikker på om det kan brukes på det mørke...

Lurer litt på swissvax viking? eller er det noen andre som anbefales? Må jeg bruke cleaner fluid uansett eller kan jeg legge voksen rett på nxt gen 2.0 waxen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Har du Next wax på så legger du den over Next wax. Såfremt det ikke er lenge siden du la på den da.. Cleaner fluid vil fjerne/redusere Nxt wax, så den bør du da ikke bruke.

Uansett ville jeg nok ha dratt over bilen med Cleaner Fluid, selv om den fjerner/reduserer next voksen gir den litt mer look og bedre heft til feks Swissvax Viking...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Jeg har stående igjen en Swissvax Viking her, etter jeg solgte min S40, veldig lite brukt.

Så om du er interessert kan du få kjøpe den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig