AutoPetter

Meguiars Speed Cut Compound

Har noen erfaringer med Meguiars Speed Cut Compound #95? Hvordan er denne i forhold til Ultra Cut Compound #105?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

#95 er en hybrid fra Meguairs som inneholder både diminishing og non-diminishing abrasives (DAT + SMAT). #105 er "arvtageren" til #95 og er en ren non-diminishing abrasives compound (SMAT).

Har ikke kjørt noe særlig med #95, men flere her inne som liker den. Bra cut i begge to uansett. Jeg synes nok at #105 krever bedre teknikk og "forståelse" for produktet enn #95.

#105 flasher også mye fortere og skal ikke kjøres så lenge før det går helt tørt.

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

#95 er en hybrid fra Meguairs som inneholder både diminishing og non-diminishing abrasives (DAT + SMAT). #105 er "arvtageren" til #95 og er en ren non-diminishing abrasives compound (SMAT).

Har ikke kjørt noe særlig med #95, men flere her inne som liker den. Bra cut i begge to uansett. Jeg synes nok at #105 krever bedre teknikk og "forståelse" for produktet enn #95.

#105 flasher også mye fortere og skal ikke kjøres så lenge før det går helt tørt.

Ok, da ble det innkjøp av 1L Speed Cut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mg#95 og Mg#105 ble vel lansert nogenlunde samtidig. Begge er nyeste generasjon compound fra Meguiar's, og et moderne alternativ til klassikeren Mg#85 :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke puter bør jeg bruke med dette? Har en DA maskin med 140mm feste. Hvilken hastighet bør jeg kjøre på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken så har denna og kan avsjå ein sample?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive