Gå til innhold

Fremgangsmåter for bruk av div produkter


Saltkjelen

Recommended Posts

Saltkjelen

Har lest at Scholl S17 er fint å bruke for å fjerne diverse vaskeriper etc og at denne fint kan brukes i kombinasjon med roterende maskin. Er det noe som bør tas hensyn til ved påføring og bruk av denne?

Scholl S40 er så vidt jeg har skjønt et finish produkt, er det noen forhåndsregler som må taes her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har lest at Scholl S17 er fint å bruke for å fjerne diverse vaskeriper etc og at denne fint kan brukes i kombinasjon med roterende maskin. Er det noe som bør tas hensyn til ved påføring og bruk av denne?

Scholl S40 er så vidt jeg har skjønt et finish produkt, er det noen forhåndsregler som må taes her?

Kommer an på hvor dreven du er med roterende.Er du nybegynner, så masker alt av plast og kjør på lavt turtall over lakkerte plastdeler.Jeg bruker såvidt å være borti lakkerte plastdeler om det er riper. Jeg ville brukt S17 med orange ellersort sholl pad og brukt 3-4"erter" produkt pr 50cm2 ca.. Etterpå tatt av maskering og kjørt med s40 og veldig fin/finishing pad på hele bilen.Kjør til det bare er en tynn hinne s40 igjen. Jeg brukte blå uber pad på forrige s&s her på forumet.Du kan godt se over den for å se hva som trengs.Jeg brukte DA maskine til slutt, men du får det fint til med roterende.Vi gjorde det kun for å spare tid, så eieren fikk jobba samtidig.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen

Jeg kjørte over med roterende og forskjellige pads i går og det gikk smertefritt. Fikk fjernet div. vaskestriper og slikt uten større anstrengelse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...