Reodor

ny maskin

Linken fungerer ikke. Kommer bare til hovedsiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der har du dem..

jeg tenkte på ferm sin!

er det noe å satse på tru??? <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sterk, tung og solid maskin. :) Som nevnt i en annen tråd så skal jeg lage en liten tråd om erfaringer som omhandler denne maskinen.

Funker fint på 7,5" pads og 4". Skal prøve ull så snart jeg har testpanel. Men den sprer lett polish på lavt turtall. Har også softstart. Virker mye mer vellbygd enn de mange billige 1200watt maskinene på markedet.

Padsene og bakplaten som følger med er ikke noe å skryte av. Men greit til prøving/feiling på testpanel. :)

Endret av Chrisjs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder denne maskinen farta under belastning da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Holder denne maskinen farta under belastning da?

Har kun brukt den til finpolering til nå men visst du presser den skikkelig så går turtallet litt ned ja. Så den er ikke noe alternativ til en "skikkelig" maskin. Men ett godt alternativ av den rimelige sorten tror jeg dette er. Vi får se når jeg har fått noen testpanel i hus...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en veldig bra nybegynnermaskin da, greit at den har 2 års garanti.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dura-pro maskinen klarer til en viss grad å holde turtallet. Eneste er at det dropper litt når du øker presset, så virker det som maskinen kompanserer, om det er ønsketenkning eller fakta er en annen sak :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hælv..... så mange i trondheim som ha kjøpt denne maskinen fra jula da,,, hadde tenkt og teste litt i helga jeg men dem var utsolgt gitt :angry: ...

EDIT Noen tips til roterende maskin da??

Endret av Reodor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også den Dura-Pro maskinen og det virker veldig bra. Må ha en del press på før den går på turtall, men tar ca 1 sek så kompenserer den med å gi mer turtall slik at den holder den farten den er satt på under mye press. Maskinen er heller ikke så tung, noe som er greit når man skal jobbe lenge med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive