Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Noen erfaringer fra clay? Om det er en som skiller seg ut til å være bedre enn andre?

Hvordan er SS sin i forhold til CG osv?

Om jeg kjøper en medium, vil den da kunne være en allround clay f.eks?

Skrevet

Jeg bruker Bilt-Hamber sine clay (soft og regular) - varmt vann som lube er helt genialt. Autobahn Bilpleie som selger dette.

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Medium vil fungere fint både til litt tøffere jobber, men også der det ikke er så mye å fjerne.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet

Medium vil fungere fint både til litt tøffere jobber, men også der det ikke er så mye å fjerne.

Høres bra ut!

Stein86
Skrevet

Iløpet av årene har det samlet seg opp endel forskjellige clay-typer hos meg, men jeg ender nesten alltid opp med Bilthamber Soft clay mens resten bare blir liggende og samle støv på hylla.

Eneste unntaket er den gule clayen til Nanolex som også er veldig bra.

Skrevet

SV sin blå og Scandicshine sin Gul i hus her, har ikke fått testa Scandicshine sin enda men er godt fornøyd med SV sin i hvertfall :)

Skrevet

Alltid digga den hvite clayen i forbrukerserien til Meguiars, mild og fin. Iår har jeg også kjøpt inn noe clay fra Sonüs som jeg skal teste ut :)

Skrevet

Alltid digga den hvite clayen i forbrukerserien til Meguiars, mild og fin. Iår har jeg også kjøpt inn noe clay fra Sonüs som jeg skal teste ut :)

Den Megs clayen er også gulle god ja :)

Skrevet

synes CG sin medium clay fungerer greit med lunkent vann og ONR som lube ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår