Tommy

Nitril hansker

Hvor får man nitrilhansker til best pris/kvalitet? Ser at f.eks apotek, opererer med nesten 3x prisen i forhold til andre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Her finner du slike hansker du leter etter Tommy.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay! Koster ca 100kr for 100 hansker med frakt! ;)

Dette er hansker med samme kvalitet som apotek osv.

eks 1

Eks 2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay! Koster ca 100kr for 100 hansker med frakt! ;)

Dette er hansker med samme kvalitet som apotek osv.

eks 1

Eks 2

Samme pris som autobahn har det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme pris som autobahn har det ;)

+frakt ja, bare for å være vrien. :P

Har faktisk ikke sett noen andre norske nettbutikker selge hanske så billig! :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Touch N Tuff hanskene. De er etter min mening de beste i bruk, de tåler ganske mye og materialet er veldig mykt og behagelig. Bruker de på jobben. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy. Jeg har en kompis som jeg kjøper slike hansker av, han har flere typer og jeg bruker å kjøpe noen som jeg blant annet bruker når jeg skrur bil. Disse er utrolig sterke til å være slike hansker. Jeg skal utover til han om noen uker og kan eventuelt prøve å skaffe en eske til deg så kan du teste de. Jeg har tidligere betalt 100 for en eske, vet ikke om det er kompis pris men skal uansett ikke være så mye over det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tommy,

Jeg kan anbefale disse. Billige og bra. I tillegg er det kult med svarte hansker, hehe. Samme selgeren har også ganske mye bilpleie til salgs. Fornøyd med servicen derfra når jeg har handlet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tommy,

Jeg kan anbefale disse. Billige og bra. I tillegg er det kult med svarte hansker, hehe. Samme selgeren har også ganske mye bilpleie til salgs. Fornøyd med servicen derfra når jeg har handlet.

Er ikke akkurat billig, ettersom de kommer på ca 200.- med frakt, men jeg kan på det varmeste anbefale denne forhandleren (J&B Tools sales) har handlet en god del bilpleie der, å de har fine priser, og rask frakt. (går somregel 6-7 dager fra jeg bestiller, til det ligger i poskassen)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker nok best hvis man kjøper litt flere ting i samme slengen (det gjør vi jo ofte :) ), da blir ikke den totale fraktprisen med combined shipping discounts så ille :)

Endret av mr.Sindre
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkruat bestilt engangshansker i str. XXL her:

http://www.ervikas.no/default.pl?showPage=5

Egentlig selger de kartonger med 10 esker à 100 stk, men det blir litt i overkant for meg, så mot tillegg på 20,- kr splitter de en kartong, slik at jeg nå har 2 esker på vei i posten. Men er man flere som går sammen, så lønner det seg helt sikkert å bestille 10 esker om gangen ;)

Skal melde tilbake om kvaliteten på dem når jeg får dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte en boks av disse på ebay som ble anbefalt her i tråden. Det er noe jeg skulle hatt for lenge siden men aldri somlet meg til å kjøpe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail med bestilling på fredag, og på lørdag når jeg kom hjem fra jobb lå det hentelapp i posten :thumbup:

Kvaliteten er det absolutt ikke noe å si på, og så utrolig herlig med engangshansker i størrelse XXL :D

Ervik AS kan absolutt anbefales B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive