Anfinn

Lokaler i tønsberg & omegn

Som tittel sier, er det noen av tønsbergenserne her som har koselige lokaler og stå i nå i disse grusomt våte og kalde dager?

Føler liksom at selvvasken på kilen ikke duger i lengden, folk blir drit sure om man bare står og tørker bilen...;(

Haaaaater vinter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er vask av bil du trenger lokale til, pleier jeg selv å dra til brix selvvask på revetal.

der er det 3 porter å velge mellom (da blir det ikke like mye venting som et sted som har kun 1), det er god HT spyler der støvsuger og trykkluft. det er kaldt og varmt vann der så du får fyllt bøtta. de tar kort, mynt og poletter der. når jeg vasker bruker jeg 40kr (20kr per avspyling før og etter håndvask) 60kr hvis bilen er veldig møkkete (da går det 40kr til avspyling før håndvask)

det ligger ved siden av TK auto på revetal :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er vask av bil du trenger lokale til, pleier jeg selv å dra til brix selvvask på revetal.

der er det 3 porter å velge mellom (da blir det ikke like mye venting som et sted som har kun 1), det er god HT spyler der støvsuger og trykkluft. det er kaldt og varmt vann der så du får fyllt bøtta. de tar kort, mynt og poletter der. når jeg vasker bruker jeg 40kr (20kr per avspyling før og etter håndvask) 60kr hvis bilen er veldig møkkete (da går det 40kr til avspyling før håndvask)

Har sett stedet du nevner, men du får fortsatt litt "press" på deg, du kan liksom ikke oppholde en bås i flere timer ;(

Da må man isåfall vaske på nattetider, når alle andre vanlige folk absolutt ikke tenker på Bilvask ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordeln på Revetal er at det er 3 båser. Folk som venter ute venter ikke barte på at DU blir ferdig, om du forstår.

Dermed blir det mindre press på å bli ferdig.

Jeg pleier helst å bruke port 1, den er for seg selv, mens port 2 og 3 er i en felles hall adskilt med en vegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farmand Selvvask, i kjelleren på Kremmerhuset/Farmandstredet. Perfekt å stå der sent på kvelden gjerne rett før stengetid.

3 poletter for 100 kr OBS! Kun sedler

3 vaskeplasser og to tørkeplasser

Hørtes mildt sagt tungvint ut å kjøre fra Horten til Revetal for å vaske bil.....er jo like skitten igjen før du er hjemme :) Er det ingenting i Horten?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farmand Selvvask, i kjelleren på Kremmerhuset/Farmandstredet. Perfekt å stå der sent på kvelden gjerne rett før stengetid.

3 poletter for 100 kr OBS! Kun sedler

3 vaskeplasser og to tørkeplasser

Hørtes mildt sagt tungvint ut å kjøre fra Horten til Revetal for å vaske bil.....er jo like skitten igjen før du er hjemme :) Er det ingenting i Horten?

Har en kompis som sverger til den under kremmerhuset, kanskje den bør testes ut :=)

Er det ett stort fellesområde slik som på statoil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er et sted i horten (shell på apenes) men der er det ekstremt dårlig høytrykkspyler. er vel ikke noe bedre trykk i den enn en hageslange på et sted som har bra vanntrykk hvis du skjønner. tar lengere tid å spyle bilen (pga dårlig HT) samtidig som at du får mindre spyletid for pengene der. og det er bare en vaskeplass så folk blir stående å vente. det er heller ikke varmt vann der, så det må jeg eventuelt ta med meg. støvsugeren er ødelagt (tror jeg) og det er ikke noe trykkluft der som det er på revetal. det er kun 2 positive ting med den på shell apenes det er at de holder god temperatur i rommet der (godt og varmt) og at det er ganske nerme der jeg bor.

skulle ønske det var et bedre sted å vaske i horten :( ja bilen blir møkkete på vei hjem hvis ikke det er tørre veier (det er ca 2 mil hver vei).

blir bedre til sommeren når jeg kan vaske bilen hjemme :)

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive