Dalaræcing

Interiør rens/vask av Volvo s60, svart skinn

Hei, lurte på om det var noen i Hamar/ringsaker området som kunne tatt på seg en innvendig vask av Volvoen min, det er svart skinn seter og dørtrekk, litt aluminium, og gulvtepper i mørk grå farge.

Ta kontakt på pm hvis du har mulighet, den trenger virkelig en vask, rens etter vinteren, og fordi den vurderes solgt.

Mvh Robin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en enkel klargjøring og interiørrens ved Swissvax sitt senter på Lillehammer. De kan i alle fall utføre det du ber om.

Ellers, er det flust av DCN medlemmer i det området som helt sikkert kan utføre jobben tenker jeg:-)

Lykke til med salget av en eller flott bil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en enkel klargjøring og interiørrens ved Swissvax sitt senter på Lillehammer. De kan i alle fall utføre det du ber om.

Ellers, er det flust av DCN medlemmer i det området som helt sikkert kan utføre jobben tenker jeg:-)

Lykke til med salget av en eller flott bil..

Har di senter på lillehammer ja, hvor da?

Det var det jeg tenkte, att noen i nærheten som kunne gjøre det, blir ikke så langt, også får folk trent litt:) hehe

Men er det du som hadde S60R brynjar?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har di senter på lillehammer ja, hvor da?

Det var det jeg tenkte, att noen i nærheten som kunne gjøre det, blir ikke så langt, også får folk trent litt:) hehe

Men er det du som hadde S60R brynjar?

De ligger i industriveien rett ved byen.

Ja, hadde en S60R tidligere ja:-) Savner den til tider....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger i industriveien rett ved byen.

Ja, hadde en S60R tidligere ja:-) Savner den til tider....

Ok, hvis ingen melder seg herover så får jeg ta meg en svipp tur til lillehammer.

Ja, husker den bilen ifra Volvoforum og vccn.no og stemte for att du skulle beholde den, hehe. Hvor går den i dag a?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive