Gå til innhold
Dr_S

Microfiber pads fra Meguiars

Recommended Posts

Dr_S    129
Dr_S

yhst-41771694353694_2146_29774342.jpg

yhst-41771694353694_2147_37331473.jpg

Noen som har troen på disse nye padsene fra Megs? Iflg reklamen skal de gjøre en bedre jobb, oppimot roterende resultater..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Skal i allefall testes ut etterhvert... kan være en fin ting om det kutter bra sammen med DA maskin.. greit for de som bare skal over egen bil og ikke ønsker å sette seg inn i bruk av roterende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Man kan jo starte med å lese igjennom noen av de større reviewene som er gjort. Det er nok ingen tvil om at dette er en revolusjon innen DA polering.

Her er en større test: http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=204105

Her er en annen test: http://www.autogeekonline.net/forum/product-reviews/32778-review-meguiar-s-da-microfiber-buffing-pads.html

Det kryr av tester og omtaler på de fleste amerkikanske forum om dagen :) Jeg venter egentlig på at de dukker opp et sted jeg kan kjøpe dem til en vettug pris. Er ikke så mange butikker som har fått dem enda.

Endret av mighty82

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Jeg la ut noen linker for litt siden om en tråd hvor de viste en del biler som var tatt med systemet, og det så veldig lovende ut :) Fungerte veldig fint med hard lakk også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Ifølge meguiars så er dette systemet hovedsaklig laget for profesjonelle eller "poleringsfabrikker" som jeg liker å kalle det, som vil ha best mulig resultat på kortest mulig tid. Det er jo et ganske tidsbesparende system siden det første steget ser ut til å kunne korrigere veldig skadet lakk raskt, mens det andre steget er finishing polish og voks/sealer i ett.

I tillegg er det jo laget for DA slik at det trengs minimal opplæring/trening. Har sett flere imponerende korreksjoner som de påstår å kun ha brukt 3-4 timer på. Skal vedde på at dette blir ganske utbredt etter hvert.

Jeg fikk bestillt et par cutting pads fra USA nå som jeg gleder meg til å teste :) Her er en tråd som inneholder omtrent alt om bruk osv av dette systemet: http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=47855

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Hvis produktene er like lett å jobbe med som D151 så er det helt konge. Ekstremt lite støving og produkt-splatting - og hvis cut er i nærheten av f.eks UC så blir det helt sjef.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

En har jo som regel alltid lyst til at resultatet skal bli nær 100%, og da man ikke har fått betalt for å stå å "gnu" i flere timer, da må jo dette være gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Etter å ha lest testen så er jeg rimelig overbevist egentlig, blir nok å teste ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fenwick    74
Fenwick

Ser interessant ut detta her.

Hvem blir første man til å teste?? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig