Gremlin

Bilberry og surfex

Hei,

Er det noen som vet om en nettbutikk som selger både surfex hd og bilberry?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke på noen nettbutikker i Norge som selger den kombinasjonen men du har jo http://www.shinearama.co.uk/ i England da.

Eventuelt hvis du vil handle fra Norge kan du jo bytte ut bilberry'n med P21S Power Gel, som i mitt syn er en bedre felgrens enn bilberry :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både P21S og Espuma revolution er bedre enn bilberry synes jeg. Da har du f.eks både blankbil.no og autobahn-bilpleie.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor drøye er de i bruk kontra bilberry da? Hadde tenkt å bruke den utblandet 1:3 ca.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvile spruteflasker vil dere anbefalle å bruke sammen med espuma og surfex da? Kan man blande opp å ha det stående utblandet i sprayflaske over lengre tid?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan egentlig bruke hvilken sprayflaske du vil til felgrens. Jeg har brukt alt fra europris flasker til dyrere kjemikalie resistente flasker og alt har funger greit til syrefri felgrens. Jeg tror ikke det er noe problem å ha det utblandet over lengre tid ettersom det også selges ferdig utblandet.

Til surfex bruker jeg lavtrykksprøyter, sånne du pumper opp og sprayer, ettersom man gjerne bruker en liter ved hver vask. Så det blir aldri stående lenge uansett.

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke heller bytte ut Surfex med Greame Reaper. Det er også en knall avfetting. Jeg synes den tar bedre enn Surfex. Bruker nesten bare

GR på vinter selv. Blandet 1:8..

Og billberry funker like godt som espuma blandet 1:10 faktisk. Og enda bedre i 1:3.

Billberry lukter også MYE bedre enn espuma!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes nå Espuma 1:10 funker bedre en rein Billberry jeg da men :)

Har ikke testa GR men ser den får bra tester og mange bruker den, men SurfexHD 1:15 har jeg brukt på SV behandla bilen min i hele vinter. Så den er en vinner i mine øyne. :)

Kan titte i loggen min (se signatur) eller bruke forumets søke funksjon for å se andres erfaringer på disse produktene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive