hgnubel

Garasje/vaskehall i Bergensområdet?

Noen som har tips om steder man kan stå og gnikke i noenlunde fred og ro i Bergen/omegn? Trenger bare være tak og plussgrader, samt tilgang på vann.

Vaskehallene til Statoil er naturligvis en mulighet, men de blir av og til litt gretne hvis de ser bøtter og kjemikalier de ikke har godkjent....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke hatt mye trøbbel med statoil altså, få av de som jobber der som har brydd seg når jeg har med meg bøtter og egne kjemikalier...

uansett; på statoil i fjøsangerveien er det garasje/p-plasser under tak der, på søndager er det rimelig folketomt - ihvertfall lite biler så da er det greit å stå der. Ellers har du statoil solheimsviken... men litt for fuktig der om du skal ha bilen tørr for å legge på ny voks el lign...

en tanke som har slått meg om jeg er ute å vasker er å vaske i solheimsviken for så å kjøre ned i klostergarasjen, bare kjør helt ned - der er det hverken biler eller folk på de rette tidspunktene, ta en ONR-vask for å få vekk driten fra kjøreturen og så er det bare å gi gass med tørk/voks eller hva enn du vil i belyst garasje med behagelig temp =) har ikke gjort det selv enda men frister =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Bergen er det snakk om?

Bergen sentrum og sørover:

Når jeg skal vaske bilen min om vinteren med bøttevask pleier jeg å dra til Statoil på Flesland (her er det adskilte garasjer med port). Og hvis det bare er for å spray på avfetting og spyle av blir det Statoil Fjøsangerveien, Solheimsviken eller Shell på Nesttun.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sentralt som mulig jeg er ute etter (bor et steinkast fra puddefjordsbroen). Men er ikke fremmed for å kjøre litt for gode forhold, så Flesland må absolutt testes! Takk!

I verste fall får jeg ta en kjapp avspyling på danmarksplass på veien hjem ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive