Mats

Megalys.no

Bestilte noen pærer til spredere og skiltlys ifra megalys.no men fikk feil pærer til skiltlysene, men sliter med å få tak i noen på mail der. Er det noen som har noe erfaringer eller lignende med det firmaet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte noen pærer til spredere og skiltlys ifra megalys.no men fikk feil pærer til skiltlysene, men sliter med å få tak i noen på mail der. Er det noen som har noe erfaringer eller lignende med det firmaet?

Kipe greier Mats, skal ikke være etterpåklok... Men, det finnes ett par steder jeg ville handlet fra:

Ustrucks her på forumet tar inn litt av hvert, og

Dybvik Trading

Uansett, lykke til med å få tak i de! Håper det ordner seg for deg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet derfra en gang.

Jeg vet at han som driver dette firma også har en annen jobb hvor han reiser veldig mye. Da burde han selvsagt hatt noen andre som kan styra skuta mens han selv er borte.

Jeg fikk hvertfall varene mine kjapt levert.

Kan ikke tenke meg at vedkommende er useriøs hvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har overhodet ikke noe å klage på når det gjelder leveringstid eller kvalitet på varer, der er jeg kjempefornøyd. Men de pinol pærene jeg fikk var ikke den størrelsen jeg bestilte å får dårlig med svar på mail derifra :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke str på Pinolen trenger du?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12V 5W SV8,5 (11X35) står det på Osram sine "pære velge side" så da er den vell 35mm lang?

Var iallefall 39mm jeg har mottatt og det blir jo for stort.

Edit:

LED pære med CANbus jeg er ute etter vell å merke, eller tilsvarende pære med farge temp på 6000K

Endret av Mats
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om flere som har handlet derfra og fra bilkabel.com som har fått feil størrelser, og som sliter med å få tak i folkene i ettertid.

Synd at gud og hvermann skal tjene penger på led når de driver butikken så dårlig. Selv har jeg etter tilsvarende dårlig erfaring bestilt mine fra Hong Kong selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du når megalys mannen pr. telefon, har handlet en del med de via jobben og snakket med han utallige ganger. Et annet firma du kan prøve er dioder.no, treige folk, og dårlig leveringstid. men man får alltid svar på mail.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Canbus inne desverre :( så da kunne jeg ikke hjelpe deg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har netopp bestilt kabler fra haugland.biz, noen som har noen erfaringer med dem ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet led skiltlys fra bilkabel.com som ikke skulle gi feilmelding i canbus... Men det gjorde de :( Sendte tre/fire mailer før jeg i det heletatt fikk noe respons.. Etter tre/fire mailer til kom de frem til at jeg kunne sende i retur å få kostprisen på lysene tilbake, men de ville ikke dekke noe porto kostnader... Siste gang jeg handler noe som helst derfra! Vil eller ikke anbefale noen å handle der!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om flere som har handlet derfra og fra bilkabel.com som har fått feil størrelser, og som sliter med å få tak i folkene i ettertid.

Synd at gud og hvermann skal tjene penger på led når de driver butikken så dårlig. Selv har jeg etter tilsvarende dårlig erfaring bestilt mine fra Hong Kong selv.

Det overrasker meg ikke nei at flere har hatt samme erfaring. Kan jeg spørre hvor du bestiller ifra når du bestiller ifra Hong Kong?

Du når megalys mannen pr. telefon, har handlet en del med de via jobben og snakket med han utallige ganger. Et annet firma du kan prøve er dioder.no, treige folk, og dårlig leveringstid. men man får alltid svar på mail.

Skal ta en telefon til han på mandag å se om jeg når igjennom da, takk for tipset ;)

Har ikke Canbus inne desverre :( så da kunne jeg ikke hjelpe deg

Ahh det var dumt, men takk uansett! :)

Endret av Mats
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt fra flere på ebay, betaler med paypal. Kjøpte 16 sett til en kompis som ville ha i campingbilen sin for en ukes tid siden, og de kom i posten på fredag.

Enkelt og billig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh okay :) får ta meg ei runde på Ebay og Google for å se hva jeg finner. Pleier som regel alltid og ende opp med mye mer enn det jeg skal ha :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder leds er det jo frakten som koster, så bestill litt flere enn du trenger. Så har du å bytte på om noen skulle ryke, eller en kompis har lyst å kjøpe noen av deg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering her. Har fått svar på mail og de pærene skulle bli ettersendt men han hadde de ikke på lager og forventet å få dem inn om et par ukers tid.

Tror forresten jeg har funnet ut hvor han handler ifra, da de pærene er meget mistenkelig like de som er på http://www.dealextreme.com

Endret av Mats
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive