Mcgyver

Voks inni dører

Har søkt litt, men finner ikke noe særlig om dette.

Hva slags voks bruker dere inni dører osv..? Er det noe utenom Turtle ice som ikke etterlater hvite "merker"? Eller bruker dere det samme som utenpå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker det samme som utenpå eller en litt billigere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å bare legge det mest holdbare du har der, da det egentlig er det eneste som teller. Kanskje en sealer da den gjerne tiltrekker seg mindre støv osv enn en carnauba voks. Beading osv der inne har ingenting å si uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker gjerne en AIO, feks Werkstat Prime Strong eller Optimum Poli-Seal

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beading osv der inne har ingenting å si uansett.

Si ikke det, si ikke det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Autorange Banana wax der, den lager ikke merker og derfor er det fint å komme inn under lister etc uten å måtte fjerne polish etterpå... Det er ikke det stedet som ser mest juling om vinteren, så for meg så har det holdt i massevis. Bruker den også i drenerignsteder, underside dører, inne i tanklokket etc...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Autorange Banana wax der, den lager ikke merker og derfor er det fint å komme inn under lister etc uten å måtte fjerne polish etterpå... Det er ikke det stedet som ser mest juling om vinteren, så for meg så har det holdt i massevis. Bruker den også i drenerignsteder, underside dører, inne i tanklokket etc...

jeg har bananavax, men har ikke brukt den enda. hvor ofte må du legge den hvis du bruker den på insida av dørene.

trodde ikke denne var som en LSP. trodde den var mere lik som f.eks AG SRP?

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres som noe jeg ser etter :) Hvor er det dere kjøper denne, ser ikke noe sånt på SS el lign..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.autoboss.no har denne. Husk også¨rabattavtelen vi har med de :)

Rabattavtale

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers, her må jeg bestille B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive