Michael

Fjerne bilvrak

Lillebilen som jeg klarte å gi en trøkk for noen uker siden, står her hjemme på gårdsplassen. Den skal bort så fort som mulig, og derfor lurer jeg på om noen vet om det er firmaer som henter bilvrak (gjerne gratis) i Oppegård/Akershus?

Gidder ikke styre med å prøve å selge noen av delene først. Vil bare ha den bort.

Tips?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i dalen kan man ringe hugger`n, og han henter bilen for 1000kr kontant så order han resten. Fungerer kjempebra..

Kansje det er noen i nærheten som driver med det samme?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke prøve å legge ut en annonse da? "gis bort mot henting". Er sikkert noen som enten trenger noen deler eller tar turen med hengeren bare for å få vrakpanten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er den golfen du har bilde av? Hva er feil med den? Går den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontet med et tre i 60km/t, så den har det ikke så bra. Men sett i et batteri og den kjører (les: triller) faktisk. Alt unntatt fronten er intakt. Men har kjøpt ny, så denne må bort.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg den ut som hel delebil til 1500kr så kommer nok noen å henter den i løpet av ett par dager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut på finn eller få noen til å legge på VWaudi-club sitt forum, så forsvinner den nok fort :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for å slippe årsavgift (en avgift jeg ikke har tenkt meg å betale for et vrak) så må man vel levere inn bilen til et godkjent bilopphugg, eller? At en kar henter bilen som delebil, er vel ikke nok for at jeg slipper avgiften, spesielt med tanke på at bilen nå er avregistrert i tillegg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge bilen er avregistrert og årsavgift for i fjor er betalt så kommer det ikke mere avgifter...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et bilde? Kunne kanskje hærja den i filler på jordet.. Søstra mi har lik og trenger kanskje noe småtteri også..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har hatt skilter på den i år må du betale årsavgifta.

Vraker du den før en eller annen dato får du igjen halve, mener jeg det var.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fikset biffen nå. Blir hentet av opphugger i løpet av uka.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive