SunDance_Kid

Shoppe Detailing utstyr i New York

Som tittelen tilsier, skal jeg på en tur blant annet til New York neste fredag og lurer på om det er noen som har funnet noen kosebutikker for bilpleieutstyr der? Jeg har søkt litt på nettet men med lite resultater..Ser på chemical guys at det er endel billigere produkter å få tak i "over there"..:)

Jeg driver også på å ser om jeg kan bruke jet carrier, og bestille produkter på U.S nettsider men få de til å ikke sende pakken men at jeg plukker den opp i New Jersey, evt får den sendt til hotellet.

Noen tips her? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du bruke Jetcarrier til å sende pakken din til hotellet? Jetcarrier har ingen transportordning innenlands i USA, de frakter kun fra USA til Norge, så du må belage deg på å bruke FedEx, US Mail osv for å få varene dine til hotellet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du bruke Jetcarrier til å sende pakken din til hotellet? Jetcarrier har ingen transportordning innenlands i USA, de frakter kun fra USA til Norge, så du må belage deg på å bruke FedEx, US Mail osv for å få varene dine til hotellet.

Ja, om jeg skal sende til hotellet bruker jeg bare vanlig innenlands postløsning, men tenkte først å fremst å se om noen visste om noen butikker i New York, før jeg eventuelt begynner å styre med hotellet for å få sendt dit.

Endret av SunDance_Kid
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive