Arne

Passat V6 4 motion

Noen her som har erfaring med denne bilen? Er en 2000 mod V6 2,8 L. Gått 240 000KM. Pros & cons på denne bilen.Slitedeler rust osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er før facelift(2001-2005). Litt forskjell, tror også det er fprbedringer i forstillingen.. Sterk motor, 4-motion er overlegen!!! Har selv 2001 2,5tdi 4motion 149000km, den har vært veldig bra!! bruker 0.59 på langkjøring, og 0.8-0.9 på blandet. det er ganske greit på så sterk motor. Kan man spørre hva prisforlangende er?

mvh

Beklager trodde det var syncro.. Er det vare? Tror det er galv karoseri, det er jo bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er ikke mer enn 78000.- og det er ikke varebil.Regner med forbruket er så og si det samme som det jeg har nå.litt over liter´n på småkjøring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:huh: BMW da Arne????
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha 4x4 og da må jeg ned til 95 mod. for en ok pris.Har ikke råd til nyere med X. Bilen blir jo da muligens 20 år når jeg skal selge den og da er den ikke verdt nåla i veggen.Prøver og holde pengene under litt kontoll når det kommer til det med bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ser man d er selv på jakt etter en ny kone bil m 4x4 men finner liksom ikke noe. frister m X5 men med hus og et småbruk som skal pusses opp går penga fort ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye bra og finne med passat om du vil ha det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett litt på subaru men finner liksom ingen ting som frister, har ikke lyst på noe annet en bmw,

men kan vel til nød gå med en passat. da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.8 litern har vært noe plaget med oljelekkasjer/svetting, spesielt fra toppdekslene.

Tiptronic-kassene krever godt vedlikehold for å holde, med ofte olje og filterbytte. Den skal gire mykt uten å smelle. Prøv å sett bilen i en svak bakke, sett den i park og la den henge på giret. Sett den så i park og kjenn om det smeller/rykker i bilen. Gjør det det, er kassa slitt. Prøv så å rygge opp en bratt bakke. Slurer den skikkelig, er den moden for overhaling.

Ellers er det ingen store svakheter med denne. En kompis av meg har en 01mod som han har hatt noen år, og fatter har en 99 A6 som i praksis er samme bilen. Fatter sliter med utslitt girkasse, kompisen sin er stram som når bilen var ny.

Generelle ting å sjekke (som en bør på alle biler) er:

-at alt elektrisk virker

-at det ikke er slark i for- eller bakstilling

-rust rundt listverk og vinduer

En kjøpssjekk hos lokalt Møller (ca 500kr) kan fortelle deg mye. Tok en slik sjekk på en a4 jeg skulle selge, og ble sjokkert over alt de kunne fortelle meg som jeg ikke visste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meget god info knutis.Takk for den. Skal følge opp det du skrev.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lokal bil du vurderer å kjøpe, og ikke tar en tilstandsrapport på den, bør du i det minste få med deg noen som har vagcom: diagnoseprogram for vw og audi. Kan finne mye rusk da også. :)

Lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står på østlandet.Må vel be om hjelp fra noen om det kommer så langt.Har bare meldt int. så langt, men er aktuelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive