bilmagikeren

meguiar hot rims

Fikk hot rims i posten og jeg tenker å prøe den på vinterfelgene. Den ene felgen har ligget sånn at vær og vind har tæret på den, har blitt brunt belegg som er grodd inn godt. Det er bare den ene felgen som sagt. Spørsmålet er: Det står man skal la produktet virke i 15 sek og så spyle av, om det er ekstra møkkete kan man bruke kost. Skal man da bruke kosten iløpet av de 15sek? eller først la det virke 15sek og så bruke kost?

mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser du bruksanvisningen ser du at det varierer mellom 15sek og 2min i brukstid på denne, alt etter hvilken oversettelse du går for. Litt ekstra arbeidstid for felgrensen er nok lurt, så jeg ville hvertfall latt den virke minst 15sek før jeg begynte med børste. Da får felgrensene penetrere skitten bedre slik at den vil kunne virke bedre

Husk på at den er syrebasert, så vil kunne tære en del på felgene dersom de har hakk og slikt ved for lang virketid

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ERrklar over at den er sterk.. Den norske anvisningen er tapet rett over engelske så ser ikke den, og på den norske står det ca 15sek.

Takk for respons, får være forsiktig.. Skal bare bruke den på de værste tillfellene..

Men om jeg lar den virke ca 1minutt inkl børsting, så blir det vel bra:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive