Dr_S

Wheel Shield, noen som har en sånn?

Har alltid gått og irritert meg over at jeg sprayer dekkfornyer på felgene, når jeg shiner dekkene mine. Tenkt tanker flere ganger at jeg skulle kutte til en sponplate eller noe som kunne dekke over felger mens jeg sprutet på produktet.

Så fant jeg denne på autogeek....ganske enkel genial, eller hva? Minuset er at den kun går opp til 17" felg da, men men...

http://www.autogeek.net/wheelshield.html

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid gått og irritert meg over at jeg sprayer dekkfornyer på felgene, når jeg shiner dekkene mine. Tenkt tanker flere ganger at jeg skulle kutte til en sponplate eller noe som kunne dekke over felger mens jeg sprutet på produktet.

Så fant jeg denne på autogeek....ganske enkel genial, eller hva? Minuset er at den kun går opp til 17" felg da, men men...

http://www.autogeek.net/wheelshield.html

Smart om en ikke har store grytelokk i hus ;) Jeg bruker kun sv pneu fordi jeg rett og slett liker den best.Spray på penselen og ikke direkte på dekket(og felgen)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med han over, bruker man applicator så slipper man det der. Og 17" er jo aaaalt for lite, Shiner jo ikke trillebor..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri hatt dette problemet ettersom at jeg bruker Pneu ;) Men sikkert genialt for den som bruker andre midler og har små felger..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker foam applicator jeg også, så aldri hatt det problemet :P. men er det ikke like greit å holde en MF eller noe lignende inntil felgen rundt der du sprayer da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp en slik Thomas Meguiars

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert kjekk den Tommy, jeg bruker sånne kjøkkensvamper i 10 pack til 9,90 på Biltema, og kaster den etter bruk.

Bruker man samme applikatoren hver gang, syns jeg dekket blir så møkkete...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive