Reidar

Vaskested i Drammen

Heisann.

Noen her inne som kjenner til et bra sted å vaske bil i Drammen? Nå når det har vært så mange kalde blå på gradestokken fryser jo alt bare en tenker på bilvask. Har også sett at enkelte selvvask på bensinstasjoner har forbud mot å bruke egne vaskemidler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er en del selv vaskehaller i Lier. Blir det for langt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt langt, men vaskehallene på Lerberg er bra (bak Jafs, Gatekjøkken).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvvasken ved Travbanen, bak gatekjøkkenet :)

Evt AutoWash på Strømsø (ved Dags Marked). Men der er det ikke mulighet for å snike seg til en bøtte vann.

Endret av Syrran
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov med medbragt på travbanen? Og er den døgnåpen? Du har innendørs selvvask på YX bak Kiwi på brakerøya også, men den stenger kl. 9 tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig flyttet til Drammen så er ikke veldig kjent med alle stedsnavn her men litt av poenget med selvvasken må være at en kan ta med seg og bruke egne vaskeprodukter hvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare noe du må gjøre :P står vel på samtlige at "bøttevask er ikke tillat" eller noe sånn ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten akkurat flyttet til Drammen jeg også, bruker Texacoen 200m ifra CC. Har med bøtte og egne produkter, går fint det :D

Også er det bare 500m hjem til varm garasje ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten akkurat flyttet til Drammen jeg også, bruker Texacoen 200m ifra CC. Har med bøtte og egne produkter, går fint det :D

Også er det bare 500m hjem til varm garasje ;)

200m fra CC? :blink::)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak kiwi/jet stasjonen på cc.. Det som er kjipt der er at det stenger tidlig, og at det gjerne står en hel gjeng i kø og maser. Før var den døgnåpen husker jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått greit så lenge jeg har brukt den, hvis noen maser kan de dra til ..... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en fordel å dra dit litt tidlig eller sent på dagen da det er mindre trafikk :)

Takk for tips hvertfall, skal sjekkes ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke så dumt, søndag klokka 12 er vel ikke akkurat lurest :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparker opp igjen denne da jeg skal til Drammen i morgen, og regner med at bilen sårt trenger en vask når jeg kommer frem... Noe sted hvor jeg kan ta med bøtte og stå litt? Evt noen DCNere som har noen egne lokaler?

I samme slengen: har norsk prol utsalg? Skulle gjerne kjøpt litt billig prickbort i kvantum...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prol har utsalg i Solbergelva, tror også det er åpent hver dag uten å garantere noe..

Skal du til Drammen er det selvask ved CC (i bakgate der) husker dog ikke gatenavn, men ligger ved en ESSO mener jeg..

Alternativt så har du Hokksund og selvask ved Lerberg, samt ved By the Way rett etter Eiker Senteret..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT

Utsalg i Solbergelva sier du?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så for meg som ikke er så lokalkjent i området... CC? Esso? Er det på sørsiden eller nordsiden av elva?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så for meg som ikke er så lokalkjent i området... CC? Esso? Er det på sørsiden eller nordsiden av elva?

CC er på nordsiden, under motorveibrua ved elva, noen hundre meter til vest for motorveibrua.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive