AcciDabbi

Meg's ullpad, W4000, hvordan brukes den?

Jeg bestilte en del pads og utstyr fra usa og har brukt alt utenom en pad.. Altså denne Ullpaden som jeg slengte med.. Tenkte det var kjekt å ha.. :fun:

Men så har jeg grublet litt på hvordan man bruker denne.. På samme måte som vanlig pad? Eller legger man på god-stoff på forhånd og buffer bare av med denne?

Finner ikke noen plass som beskriver bruksområdet.. :P Flott hvis noen gir meg noen tips og ikke minst om noen har noen gode råd og anbefalinger.. ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ull pad bruker man som en annen pad. ull pad har mere cut og utvikler mindre varme enn en vanlig pad, men den lager også lettere kjørespor. ull pad er fin på f.eks oksydert lakk (mer cut og den fyller seg ikke så fort som en vanlig pad?) og på lakkert plast (mindre varme)

det er hvertfall det jeg har forstått og lest meg fram til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ta av med denne så kan du samtidig finne frem en diger hagle og skyte deg i beinet :(

Ullpad brukes til grov korrigering, samme som feks burgunder Megs, bare den kutter enda fortere og avgir langt ifra så mye varme.. Vær forsiktig rundt lister osv med denne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som jeg har den infoen jeg trenger.. :P Får bruke den med forsiktighet på meget skadet lakk..

Takk for info! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det i bruke denne ullpadden til DA maskin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det i bruke denne ullpadden til DA maskin?

Ull fungerer dårlig på DA, mulig noen av de ekstremt "korthårete" variantene av ullputene går an å bruke, men det er mye mer effektivt med en grov skumpad.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive