Gå til innhold

Prickbort + CG Grime Reaper + Surfex HD og kulde


_Makki_

Recommended Posts

_Makki_

Hei

Jeg reiser på 3 ukers bilferie i morgen nedover i Europa - Danmark, Tyskland, Polen og Slovakia. Tenkte å ha med meg Prickbort + CG Grime Reaper (1:5) + Surfex HD (1:10). Det er mange fine innvendige bilvaskanlegg bl.a på kjøpesentere der jeg kan spyle av bilen. Spørsmålet mitt er om jeg kan ha Prickbort, CG Grime Reaper og Surfex HD utblandet liggende i skiboksen under hele turen eller i bagasjeromet. Vi skal bo på hotell og reise en del så bilen blir vel ganske skiten.. Noen steder kan det blir kaldere enn -20. Tåler bilvask reisepakken min det? Eller bør den ligge i bilen kanskje eller dra det med seg på hotellet? :)

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De overlever jo posten så.. burde vel overleve en tur rundt i Europa også :) er vel bare å riste det litt, for kan vel skille seg ;)

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Tenkte meg nesten det at Surfex blandingen kan fryse ja.. Tar det med meg i 1,5l cola flasker som ikke fylles helt opp.. Og vet at PB ikke skal blandes ut ja..

Får se om folk igjen kommer til å se rart på meg når jeg tar godsakene mine ut :-)

Sist i Warszawa når fruen var og handlet på et kjøpesenter så jeg at nede i parkeringshuset hadde de "bilpleie" firma. Helt vanlig bilvask spør du meg, mens folk var og handlet. Jeg sende kona på handletur betalte 100kr for hele vaskepakken, kjørte inni i hallen og begynte å vaske bilen selv. Det forsto ikke helt de som jobba der :) Så fikk jeg 1000 spørsmål om alle de produktene mine jeg begynte å ta ut av bilen..

Viktig med bilpleie reisepakke på tur :)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grimereaper skiller seg litt, slik at du ser litt mørk/lys fargeforskjell.

Bare rist den litt, og la den stå litt etterpå, så er den klar igjen.

Samme gjelder andre produkter. Bilberry f.eks.

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da litt av en årstid å reise på bilferie i Europa på..hehe :)

Det er sikkert bare for å vise europeerne hvordan folk fra Norge kjører bil på snø ;)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Takk for alle tips

Prickbort, Grime Reaper og Surfex HD har det bra her i bilen. Valgte å ikke blande de ut før jeg skal eventuelt vaske på turen. Tar og mindre plass og trenger ikke å tenkte på at noe skal fryse helt.

Det var da litt av en årstid å reise på bilferie i Europa på..hehe :)

Jepp, kjekt å reise og ha med seg bilen. Besøker familie, feier jul i Polen og nyttårsaften + snowboarding i Slovakia.

Det er sikkert bare for å vise europeerne hvordan folk fra Norge kjører bil på snø ;)

Artig med sikkelig vinterdekk og quattro i Europa.

Men faen for en tur i Danmark og Tyskland da. MASSE snø, tåke, snø!! og biler og vogntog med sommerdekk..

Her var det ikke så mye snø faktisk men mange hadde sikkelige problemer.. F.eks han der:

c2e73629b12f6ec9.jpg

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...