Gå til innhold
Dr_S

waxamomo.co.uk

Recommended Posts

mr.Sindre    20
mr.Sindre

Ser ut som de ikke sender til Norge.

3. European Delivery Policy

[includes delivery to: Republic of Ireland, plus Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Hungary, Italy, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal, Spain, & Sweden only. For the avoidance of any doubt we do not offer delivery to the Channels Islands, Switzerland, Norway, Madeira/the Azores (Portugal), or destinations outside of Europe. We also do not offer delivery to BFPO addresses.]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Auda...det så jeg ikke :( Men men, sånn er det vel å bo i Annerledeslandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mr500    0
Mr500

Ser ut som de ikke sender til Norge.

Slikt tror jeg aldri før jeg har sett. Og jeg kan ikke komme på hvorfor det skakl være slik.

Noen ideer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 322
Bernhard

Noen leverandører har mye plunder med å sende til spesifikke land, derfor dropper de det isteden, samt at fraktprisen ofte er dyr såfort pakken er på norsk jord..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenB    5
MortenB

Her har vel også MVA reglene innad i EU noe å si? Det ser ut som om de kun sender til EU land.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Det har med EU og gjøre ja...sett flere engelske butikker som ikke sender til ikke-medlemsland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yello    0
Yello

Waxamomo sender til Norge, jeg har handlet 4-5ganger fra de bare siden i sommer.

Super service og flat fraktpris. 20£ for frakt enten du kjøper 2 flasker med "go`stoff" eller du handler maskiner bøtter etc. så det svarer seg å samle opp litt.

Har kjøpt bla. Meguiars DA-maskin, vaskebøtter med gritguard og mye Meguiars og Pinnacle produkter til både meg og kompiser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
onistad    0
onistad

eller i tilfelle sende til sverige.. for de som har mulighet til å krysse grensa selv=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig