bilmagikeren

smartleather-avfarging?

Hei, kjøpte meg smartleather som jeg skal bruke på skinn. Har meget pene seter m alcantra i midten i wv, og mer slitte og grovere skinnseter i v70(98). Men prøvde å bruke smartleather på skoene mine da det sto at det var bra på flasken.. Skoene ble rene, men jeg synes de var blitt matte og det var også igjen farge på kluten.. Kanskje jeg skal vente med å bruke den på wv iallefall? er redd den skal matte ned hele passaten:().... innspill?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinnseter skal jo være matte.. Blankt skinn er ikke pent i mine øyne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.. Skinnseter er finest matte, det er jeg enig i.MEN allt skinn er ikke matt.. Noen bruker tykkere, grovere etc.. og noen har veldig fint skinn alcantra osv.. Det jeg mener er at det er jo forskjell på glans og grovhet i skinnet!? Jeg synes bare den var kanskje litt for effektiv, på skoene mine altså.. Er kanskje ikke optimal test, men de ble litt mattere enn før OG det er farge fra skoene på filla jeg brukte.. Nå er jeg VELDIG fersk i "detailing" og kjenner svært lite til forskjellige produkter og anvendelse og resultat. Det er vel kanskje ikke optimalt å bruke et produkt til rens og beskyttelse? Har sett skinnsettet til ss på nettsidene og det ser jo "profft" ut..?

Uansett!.. Jeg skal prøve å ta setene i volvoen i dag, først på undersiden for å teste kansje:) Har nylig kjøpt volvoen, den er bedriten!! både innvendig og sikkert utvendig, motorommet er vel aldrig vasket ser det ut som:( men bilen virker grei, så har litt å "øve" meg på.. takk for responsen her inne:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive