Fenwick

Støvsuger til bil

Har funnet ut jeg vil gå til innkjøp av en støvsuger til bil.

Var innom obs bygg i dag og de hadde flere fra Karcher men vedkommende jeg fikk pratet med hadde tydligvis ikke peiling/erfaring på området.

Sere at flere av dere her inne har slike. Hva skulle jeg velge, jeg vil ha kvalitet men her heller ikke tenkt å legge ut så mange store lapper denne gangen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjøpte nylig inn en FOMA Multivac TS til akkurat dette formålet, dette er en støv- og vannsuger: LINK

Har i tillegg en FOMA Mimo som jeg bruker til rensing av interiør/tepper etc, men begge går egentlig omhverandre på dette feltet.

Det FOMA Mimo har, er spesielt munnstykke for spesielt dette med rensing av tekstil osv.

I tillegg til at du med en hendel på håndtaket kan spyle/sprute renseveske/vann ned i tekstilet samtidig som du suger det opp.

Tror det er mulig og få kjøpt munnstykke til Multivac også, men selve spyle/sprute funksjonen må gjøres manuelt med denne maskinen, ellers så er jo FOMA Combivac veldig mye brukt blandt forum brukere. Som er en noe dyrere modell av FOMA Mimo, men har i tillegg en god del ekstra utstyr som støvsuger munnstykke og diverse som hører til det.

Prismessig utifra tankvolum og utstyr, så tror jeg at jeg kan anbefale Multivac til ditt bruk, men dette er min erfaring gjort ut i fra dine ønsker om type maskin.

Føler at teksten ble noe rotete, så prøver rydde det opp ved å liste her:

Foma Multivac - støv- og vannsuger

Foma Combivac - støv- og vannsuger (Beregnet for rensing av tekstiler som teppe, maddras, sofa osv.) Stor modell

Foma Mimo - støv- og vannsuger (Samme som Combivac, bare mindre modell)

Håper dette hjalp litt :rolleyes:

Endret av S-Stian
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker denne både til vått og tørt https://www.elprice....dusentID=132007

599,-

Mins det var en test av denne her inne men nå finner jeg den ikke igjen. Kanskje noen andre klarer å søke den frem?

Endret av Thomas_K
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker denne både til vått og tørt https://www.elprice....dusentID=132007

599,-

Mins det var en test av denne her inne men nå finner jeg den ikke igjen. Kanskje noen andre klarer å søke den frem?

Denne du tenker på?

http://www.detailersclub.no/forum/topic/6652-test-av-nilfisk-alto-buddy-15/page__p__144198__hl__buddy+15__fromsearch__1#entry144198

Fås kjøpt på Monter.

Edit. Leste feil. Trodde du mente av en annen en den du linket til. Men buddy 15 også ser jo ut så en greit ting! Vurderer den selv.

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, var den jeg mente. Der ble de vel sammenlignet mot hverandre. Synes foma`n er grei for penga. Vaska garasjegulvet med den, litt liten beholder er vel det eneste jeg kan utsette på den.

Får et slik våt munnstykke til den også har jeg sett, 75 kroner eller no kosta vel det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så en karcher våt/tørr støvsuger med div tilbehør (1400w), til 599.- på OBS i går. jeg har en lignendes, å den fungerer helt utmerket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører en kombinasjon av rensemaskin og industristøvsuger/e. Har en Foma Mimo, og en industristøvsuger med 2 motorer på 2400w, denne suger greit bra, og tar vått som tørt. I tilegg har jeg ca 2 stk kärcher støvsugere som tar vått og tørt de også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive