Gå til innhold

Innendørsvaskerier med høytrykk?

Recommended Posts

The Car Cave
Skrevet

Vil også slå et slag for shell på karihaugen. Har brukt stedet i flere år nå siden jeg bor i nærheten. Som det sies lengre opp her så får du 2 min med skum pr polett (alt. putte på 35 kr) eller 6 min med ht. Jeg har litt større bil enn snittet og synes 2 min skum og 6 min med ht er litt for lite. Men her kan man enkelt putte på en tier ekstra i tillegg til polett så har man litt ekstra tid som burde være nok. Og trykket i slangen er BRA. Skumet er også dugelig.

Dumt at de ikke har varmt vann i kranen, men jeg spurte en gang der om jeg kunne få litt inne på stasjonen da jeg skulle vaske med bøtte i tillegg. Var ikke noe problem det, men hvis alle spør om dette vil det fort komme innskrenkinnger vil jeg tro.

Kjør inn, ta porten ned og vask med bøtte i ro og mak. Ikke kjør dit en lørdag eller søndag på formiddagen og litt utpå ettermiddagen, da er det kø. Rundt middagstider og utover er best (eller tidlig på morgenen for a-mennesker) Skal det være noe jeg ikke liker med slike anlegg så må det være slangen som hele tiden blir litt i veien, og irriterer. Men nå er jeg litt sær da. Har vaskeplass på jobben i varme omgivelser der vi har både avfetting av ht på slangetrommel, der du bare drar ut så mye du trenger, og som har retursystem. Det er behagelig det.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vært å testet dette vaskeriet på Shell Karihaugen selv. Det er helt klart et veldig fint anlegg med god plass, samt hinsides trykk i høyttrykkspyleren. Prisen er grei den totalt sett, men litt dumt at en ikke kan putte på mindre enn 35 kr og få litt mindre tid med spyling. Dog ikke noe stort problem. Det som overrasket meg mest var vel at selv kl 2330 fredag kveld var det kø der, så det gå jo i ett hele tiden. Med andre ord blir det ikke mye alenetid. Akkurat i det jeg hadde tørket bilen helt ble den spylt ned av nabobåsen! :mad:

Uansett, skjønner jo at det er trafikk der til alle døgnets tider, det er et flott vaskeanlegg. For flott kanskje siden alle drar dit :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår