Gå til innhold
Matti

klistermerker og div

Recommended Posts

Matti    6
Matti

Hvor får jeg tak i slike klistermerker so jeg har sett på noen av biler her på forumet?

Klistermerker som f.eks: Hand washed only, Swisswax.no i storformat, Don´t leave fingermarks osv..???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Handwashed only tar du kontakt med meg, Swissvax sier seg selv egentlig, don't leave etc er her på forumet, ta kontakt med Truhaa for å kjøpe de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Matti    6
Matti

Designe sine egne kan jeg fike, er grafiker selv. Men noen å produsere de for rimelig pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haakon O    774
Haakon O

Utdyping; produksjonsutstyret står klart :) Det er ennå greiere å få ferdige vektorfiler i eps/ai/cdr klare til trykk, bare å gi en lyd det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Matti    6
Matti

Utdyping; produksjonsutstyret står klart :) Det er ennå greiere å få ferdige vektorfiler i eps/ai/cdr klare til trykk, bare å gi en lyd det :)

Ahaaa... men da er det noe annet :):) Hehe

Mye tar du for produksjon da? Og hva er det største formatet du tar eller kan produsere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haakon O    774
Haakon O

Jeg har en Roland foliekutter som kutter 60cm i bredden, lengden er lenger enn de fleste trenger (25m). Priser må regnes ut pr bestilling, alt etter størrelse, farge/folietyper, antall osv. Bare å sende en pm med ønsker osv, så kan vi ta det derfra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig