Bjerknez

Mindre rondell til Flex DA?

Sikkert litt klønete overskrift, men er det mulig med en mindre rondell/bakplate på en Flex DA?

Litt vanskelig og komme til på små steder med denne...

Tar evt. Gjerne i mot tips til alternativer. Fn Flex roterende blir vertfall ikke aktuelt på denne siden av året og mest sannsynlig ikke etter heller :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke første som spør om den..

Svaret er nok, nei desverre.. Har sett en eller annen tråd en gang med modifisert bakplate, men det var hobbymekking

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke første som spør om den..

Svaret er nok, nei desverre.. Har sett en eller annen tråd en gang med modifisert bakplate, men det var hobbymekking

Okay... er jo lov og spørre :)

Noen billig maskin man får kjøpt til de små områdene da, som duger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Das-6 er jo et ok alternativ...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Das-6 er jo et ok alternativ...

Har du link til den?

EDIT:

Glem det... jeg fant den :)

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting angående das-6..hvordan er støynivået på den angåede en roterende?(makita f. eks)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar folkens :)

Da vet jeg hva som må gjøres hvis dette må fikses.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes noe som heter Flex Edge 2000 conversion, eller det var inntil de ble kjøpt opp av 3M.

Jeg hadde en god dialog med Edge, men etter oppkjøpet ble det helt stille fra den kanten.

Har nå tatt kontakt med 3M, og de var ikke mange som skjønte hva jeg snakket om når jeg etterspurte informasjon.

Men jeg traff på mange hyggelige folk som ønsket å hjelpe meg med å løse mysteriet om hvor Edge conversion systemet forsvant.

Det foreløpige svaret er at 3M skal lansere et nytt bakplate og pad-system som skal hete quick-connect iløpet av vinteren.

Dette er i prinsippet akkurat det systemet som Edge drev på med, men det spørs altså om de i samme slengen vil lansere en ny Flex bakplate eller om denne skal gå inn i historiebøkene.

3M Edge Flex XC3401 conversion

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes noe som heter Flex Edge 2000 conversion, eller det var inntil de ble kjøpt opp av 3M.

Jeg hadde en god dialog med Edge, men etter oppkjøpet ble det helt stille fra den kanten.

Har nå tatt kontakt med 3M, og de var ikke mange som skjønte hva jeg snakket om når jeg etterspurte informasjon.

Men jeg traff på mange hyggelige folk som ønsket å hjelpe meg med å løse mysteriet om hvor Edge conversion systemet forsvant.

Det foreløpige svaret er at 3M skal lansere et nytt bakplate og pad-system som skal hete quick-connect iløpet av vinteren.

Dette er i prinsippet akkurat det systemet som Edge drev på med, men det spørs altså om de i samme slengen vil lansere en ny Flex bakplate eller om denne skal gå inn i historiebøkene.

3M Edge Flex XC3401 conversion

Interessant :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive