kris1986

Test av "California Scents"

Hvem er ikke lei en luftfrisker som holder kortere enn en Magnus Uggla (henholdsvis "fyra sekunder")? Det er hvertfall jeg..

Mark V sin er den som jeg har vært mest heldig med, men jeg tenkte siden Wonderbaum lukter lenge, så må det jo finne noe annet ute som lukter lenge, men som ikke "dufter" like sterkt som julgranen som er tilvirket i Strömstad.

Leste litt på det store internett, og på en stor detailingside leste jeg om mennesker på en relativ stor øy, hvor de fleste drikker te og er meget høfflige hadde gode erfaringer med California Scents, og jeg tenkte dette produktet må testes ut! Kjøpte meg litt skinnpleie på nettet (kommer også test på skinnpleien) og så at de hadde California Scents for en billig penge. Kjøpte meg;

Coronado Cherry

og

Palisades Pina Colada (nam nam :rolleyes: )

Vasket bilen innvendig for en uke siden, og dro av "bokslokket" på beholderen og satt på risten slik at ikke bitene med luktoljen ikke faller ut. Dermed satt jeg beholderen under bilsetet. Må si jeg er veldig imponert over hvordan det lukter og hvor "mye" det lukter. Det er en perfekt mengde med lukt og de som setter seg inn i bilen legger merke til hvor godt det lukter :D

Hvis denne fortsetter å gi ut en perfekt lukt av "Palisades Pina Colada" i en stund, da blir jeg virkelig fornøyd!

INFO: Det står at denne varer i ca 60 dager, og at man vender på "vekene" med olje i for å få frem mer lukt ettersom den forsvinner gradvis

Kjøpes for en billig penge hos Elite Car Care eller fra Norge hos Scents of Norway:

http://www.scentsofnorway.com/product.php?cat=4

Hjemmeside: http://www.californiascents.com/Cherry/spillproof_organic.aspx

Kristoffer

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en flott sak for dem som liker lukter i bilen, men personlig liker jeg best den "naturlige" lukten av ren bil uten lukt tillsettinger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er glad i Pina Colada du :D

Du får holde oss oppdatert på "holdbarheten" på disse produktene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat et par i posten, og gleder meg til å få testet dem selv :) Takk for test!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt en slik liggende i bilen i snart et halvt år nå, og selv om jeg ikke merker lukta selv lenger så hender det titt og ofte at folk kommenterer at det lukter godt i bilen.

Men etter tips fra det store internett så laget jeg bare et lite hull i lokket de første månedene før jeg etterhvert dro av hele lokket og sperret så godt jeg kunne med de plastlokket på toppen, og en gang i måneden så snur jeg rundt litt på de blokkene som ligger inni boksen.

Og har også plassert den under setet.

Bestilte mine fra ebay.

Bruker forøvrig denne:

51R0VVv4pbL._SL210_.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå hatt Citrus splash i bilen i ganske nøyaktig 1.5mnd før den ganske plutselig sluttet å lukte.

Ny favorittleverandør av godlukt dette. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rota litt i boksen og tilsatte litt matolje når den holdt på å dø ut, så varte den en liten stund til :D

Men helt klart mye lukt for en femtilapp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker virkelig lukta på CG Glossworkz shampo, så jeg lurer på om noen tips til en boks fra California Scents som kan minne om denne (vannmelon/frisk lukt). Bruker Laguna Breeze i bilen nå, men synes den lukter litt for søtt. Har CG Watermelon Slice, men som så mange andre her på forumet har opplevd med spraylukt fra CG så varer den kun noen få timer :-\.

Tips mottas med takk :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt en slik liggende i bilen i snart et halvt år nå, og selv om jeg ikke merker lukta selv lenger så hender det titt og ofte at folk kommenterer at det lukter godt i bilen.

Men etter tips fra det store internett så laget jeg bare et lite hull i lokket de første månedene før jeg etterhvert dro av hele lokket og sperret så godt jeg kunne med de plastlokket på toppen, og en gang i måneden så snur jeg rundt litt på de blokkene som ligger inni boksen.

Og har også plassert den under setet.

Bestilte mine fra ebay.

Hvordan har du plassert den under setet? Har du satt på dobbeltsidig teip feks?

Vurderer sterkt å anskaffe noen av disse boksene. Tenkte meg Hawaiian Gardens og Newport New Car etter anbefalinger på nettet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske apple scent fra CG varte lenger en en dag.. bare elsker den lukta, men igjen så holder jo flaska veldig lenge :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske apple scent fra CG varte lenger en en dag.. bare elsker den lukta, men igjen så holder jo flaska veldig lenge :D

Vurderte den Stripper Scent en periode, men droppet det pga ryktene om at det forsvant etter bare noen timer..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte den Stripper Scent en periode, men droppet det pga ryktene om at det forsvant etter bare noen timer..

Varer nok lenger en noen timer, men problemet er nok at det bare sprayes under tepper osv slik at den ikke får skikkelig feste tror jeg. Kunne vært spennende og kjøpt en type luft dufter som har væske beholder og helle CG scent nedi den for og se hvor lenge det varer. Når jeg legger sammen total duft tid på 1 flaske er jo dette glatt over 1mnd for min del, men litt kjedelig at man må spraye nesten daglig for og beholde luften

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varer nok lenger en noen timer, men problemet er nok at det bare sprayes under tepper osv slik at den ikke får skikkelig feste tror jeg. Kunne vært spennende og kjøpt en type luft dufter som har væske beholder og helle CG scent nedi den for og se hvor lenge det varer. Når jeg legger sammen total duft tid på 1 flaske er jo dette glatt over 1mnd for min del, men litt kjedelig at man må spraye nesten daglig for og beholde luften

Har hørt at det lukter fantastisk! Hadde vært mulig å lage en beholder som du sier, du får fabrikere noen og selge dem her på forumet! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynk kupefiteret med ønsket duft og sett det på plass igjen og se hvor lenge det varer? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynk kupefiteret med ønsket duft og sett det på plass igjen og se hvor lenge det varer? :)

ikke dumt, men tror vi prøver og spraye det i litt forskjellige mengder før vi dynker det ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har du plassert den under setet? Har du satt på dobbeltsidig teip feks?

Vurderer sterkt å anskaffe noen av disse boksene. Tenkte meg Hawaiian Gardens og Newport New Car etter anbefalinger på nettet.

Jeg festet den med borrelås som er festet med dobbeltsidig tape under boksen.

Nå for tiden har jeg en liten bomullsdott liggende under setet, og på den bomullsdotten drypper jeg noen dråper med konsentrert skinnlukt av og til.

http://www.lttsolutions.co.uk/furniture/all-products/leather-essence.html

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg festet den med borrelås som er festet med dobbeltsidig tape under boksen.

Nå for tiden har jeg en liten bomullsdott liggende under setet, og på den bomullsdotten drypper jeg noen dråper med konsentrert skinnlukt av og til.

http://www.lttsolutions.co.uk/furniture/all-products/leather-essence.html

Har slik Dual Lock 3M teip liggende, men blir vel kanskje for sterk. Får kjøpe noe biltema borrelås!

Den metoden der hørtes ikke dum ut. Hvor lenge pleier det å vare før du må "fylle på"?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive