Aspiranten

Detailervennlig skiboks

Lukter litt på å kjøpe en skiboks om dagene og tenkte at jeg må jo høre med folket hvilke erfaringer dere har med de forskjellige merkene og finishene?

Irriterende å bruke flerfoldige tusener på en boks som ikke lar seg korrigere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiguard 850 er helt grei å korrigere, men riper også lett. Det jeg er mer fornøyd med er lavt støynivå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Skiguard og Packline FX og FX-S er fine bokser sånn sett... Jeg har våtslipt boksen min og polert opp igjen.. Ligger en S&S på det her ett sted..

Denne ligger her!

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker da å lakkere boksen i bilens farve går jeg ut i fra ?

mvh

Ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, det koster mer enn det forsåvidt smaker for oss så det er en billig boks med forhåpentligvis lakkert overflate vi kikker på. Skal jo ikke kjøre rundt i byen med boksen pga. det økte forbruket, så en sort boks fungerer like fint. Er ikke om å gjøre å holde den ripefri heller, men når det blir swirlsgranater er det verdt det å kunne legge den i carporten og "make as new" så den ikke ser så slitt ut. Liker å ta vare på tingene mine :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Thule Northcape i sommer, og den hadde swirls i mangfold UNDER plastfolien som var klistret på....

Fikk den litt bedre med DA og 3M EF, men tiden gikk ifra meg, så den ble aldri bra, mulig den kan bli strøken med litt tlc...

"Ein Skiguard kan ikkje vara evig, veit du"

(Sorry, måtte bare :P )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør ihvertfall ikke Thule heller :rolleyes:

Neppe.

For eventuelle nye lyttere kan jeg informere om at det er ett ordspill fra en sang: "Ein skigard kan ikkje vara evig, veit du"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiguard lakken er ikke lik fra samme år.Det vet jeg.Har tatt 2 bokser i år fra samme år og den ene var som en drøm og ta,mens den siste var ett helvete med sickey lakk.

Tråd på den første boksen i år

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive