Arne

Nye Meguiars produkt

Da er det kommet til den tiden på året da Meguiars slepper sine nye produkt i forbindelse med Sema.

Oversikt finner du på linken under:

Meguiars online

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det kommet til den tiden på året da Meguiars slepper sine nye produkt i forbindelse med Sema.

Oversikt finner du på linken under:

Meguiars online

Ultimate wax blir den nye NXT 2.0 virker det som. Skal holde lenger, se flottere ut og enda bedre å jobbe med.

Interessant også med nye Ultimate polish. Den kommer som et finishing steg etter Ultimate Compound, og er basert på M205.

Skal være mulig å få en fin finish med DA-maskin og forbrukerprodukter fremover tydeligvis :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftverktøyet ser interessant ut!

Intet nytt i MG eller Detailer serien ser det ut som..?

Joda "Synthetic X-Press Spray Wax" i Detailerserien basert på UCW.

"Quik Interior Detailer" er også ny i Detailerserien :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel litt som drypper ut i furtebua når det kommer på markeset til våren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro med nyheter :)

Ut ifra hva jeg har skjønt, så skal "gapet" mellom proff serien og forbrukerserien tettes mer igjen. Det ser en bla på at de kom med bla mere korrigerende polisher (Ultimate Compound/swirlX) kommer de med steget mildere også, så begynner det å bli vei i vellinga der. Veien fra Deep Crystal serien, og da Deep Crystal rensen var den sprekeste de hadde, er merkbar den..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel mer og mer lagt opp mot D.A maskina etter slik jeg har sett det de siste årene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synthetic X-Press Spray Wax virker veldig spennende, den må prøves ut :rolleyes: Er veldig glad i både UQD og spesielt UQW med tanke på vannegenskapene og holdbarheten den har, så hvis X-Press'en blir omtrent lik har jeg en vinner ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mye der jeg kunne tenkt meg gitt...

Luftverktøyet også så bra ut, samme med mikrofiberpads til korrigering sammen med DA maskin. Headlight restoration kittet så ikke dumt ut, Felgpolereren så snasen ut også..

Får begynne å spare :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felg polereren og det midelet de brukte for å rense den igjen så jo veldig flott ut :) Får håpe panvulk er litt raskere på å ta inn nyhetene i år da.. Er flere ting jeg så i fjor som ikke har kommet til Norge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig spent på dette nye microfiber DA systemet. Får håpe de kommer med info snart. Ultimate wax skal jeg uansett ha. Er jo egentlig en ren sealer, men likevel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive