Gå til innhold
Dr_S

Billige microfiber mitter på Clas Ohlson

Recommended Posts

Dr_S    129
Dr_S

Kom over noen MF mitter på Clasern idag...19 kr stk er ikke noe som sprenger mitt budsjett akkurat, så reiv i to stk.

Ser helt greie ut, er chenille på ene siden og korte fibre på andre siden. Spørs om ikke denne egner seg mest til støvtørk, f.eks inni bilen. Men har ikke tatt noen CD test med den ennå..

Men den ser helt lik ut som TW sin washmitt, med strikk ved håndleddet og lange fibre.

Kommer i lyseblå og mørkegrønn

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152213201

34-9301_2010-07-12_111517_534.jpg

Endret av Dr_S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Har sett flere ulike typer av disse på ulike billigbutikker, men ingen av de jeg har testet så langt er ripesikre. Men er jo uansett fine til støvtørking som du sier, samt hjulbuer, felger og andre "skitne" oppgaver

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
West    10
West

Noe jeg fant ut i går; Disse er ganske ok på "skitne oppgaver" som det nevnes over, men er helt komplett håpløse på plasser med litt detaljer. Blir alt for stort og klumpete. Derfor har denne typen (ikke kjøpt på chlas O. vel og merke) funka fint på gamlebilen - lang utg. av caravelle. Den er stoooor og det er lite detaljer på den :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kenset    29
kenset

Kjøpte noen lignende på Europris faktisk. De er tynne med "dread locks" på begge sider, men holder OK med vann. Riper heller ikke. Synes der er helt OK å bruke.

Synes det er fint at det ikke nødvendigvis trenger å stå rett logo på ting for at det skal funke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Matti    6
Matti

Har to sånne jeg også, ikke fra CO, husker ikke hvor jeg kjøpte mine hen. Men de sprengte heller ikke budsjettet mitt.

Er kjempe fornøyd med de, kan være litt for store til visse jobber ja, men ellers veldig bra.

Mine er litt godt brukt og har sett sine bedre dager så skal kjøpe inn noen flere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

jeg har også et par sånne som jeg har kjøpt på ola nordman (nille). er egentlig ganske fornøyd med de. disse var ikke ekstremt billige da syntes jeg. kosta vel 50 kr stk tror jeg. meketheter vel master craft eller noe i den duren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig