johnsta

Sealer/glaze med grønne cyclo?

Hei.

Som tittelen sier. Kan jeg legge ez-cream glaze og duragloss 111 med grønne cyclo? eller er de for grove?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse ja, men ville helst tatt det med maskin. Slik at det går litt raskere.

Jeg ville generelt heller brukt hvite Cyclopads til LSP og Glaze. Men er lakken steinhard er det neppe noe problem. Jeg ville sjekket om det forringet finishen med en wipedown på et testområde, før jeg tok hele bilen.

Endret av ØHN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville generelt heller brukt hvite Cyclopads til LSP og Glaze. Men er lakken steinhard er det neppe noe problem. Jeg ville sjekket om det forringet finishen med en wipedown på et testområde, før jeg tok hele bilen.

Var også det jeg var redd for. At det ville gjøre finishen dårligere. Har kjørt S30+ og Orange på hele bilen nå. Får teste imårå med grønn, hvis ikke får jeg bare legge for hånd. Tror hardheten på lakken er medium. Fikk fjernet enn del swirls med S30+, men rds ble igjen.

Tar ett til spørsmål her. Leste noe om man kan sprøyte vann på paden. Når gjør man det? Er det for å få lengre kjøretid og bedre finish? Prøvde ull og s03+, og følte det gikk fort tørt og var vanskeligere å kontrollere maskinen, enn ved S30+ og orange.(Første gang med roterende)Hadde vann på pad'en hjulpet her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive