maggi224

autorange sealent wax beading video

http://s897.photobucket.com/albums/ac179/maggi224/?action=view&current=MOV00066.mp4

http://s897.photobucket.com/albums/ac179/maggi224/?action=view&current=MOV00065.mp4

så nå er det bare og følge med om holdbarheten på 8mnd stemmer. får inn denne bilen noen ganger til vask og pleie etter at jeg forklarte at børstevask ikke var bra for lakken

fikk ikke helt til og poste videone

edit; da fikk jeg fikset videone

Endret av maggi224
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lahega sine produkter har en utrolig god sheeting, men holdbarhet på 8mnd tror jeg kanskje ikke passer norsk vinter! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må følges med på :) Lahega har noen spennende produkt.

Men ser du bruker turbodyse på HT. Det har jeg slutta med for å si det sånn. Golfen jeg hadde en gang gikk fra rødlakkert fanger til svart plast på et lite øyeblikk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lahega sine produkter har en utrolig god sheeting, men holdbarhet på 8mnd tror jeg kanskje ikke passer norsk vinter! :P

det finner jeg ut iløpet av vinteren. er det når det er null beading eller sheeting en sealer er død eller

Må følges med på :) Lahega har noen spennende produkt.

Men ser du bruker turbodyse på HT. Det har jeg slutta med for å si det sånn. Golfen jeg hadde en gang gikk fra rødlakkert fanger til svart plast på et lite øyeblikk :)

tror ikke det er turbodyse faktisk. men er sånn roterende vannstråle har turbodyse som jeg kjøpte utenom denne ser annerledes ut

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbodyse ER roterende vannstråle :) Og det er FARLIG på bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive