Frans

Hjelp interiør ambulanse

Kanskje et noe uvanlig kjøretøy å spørre om hjelp inn her inne men hvis noen veit det så er det vel dere som er her.

Er bilansvarlig for en VW Transporter T5 ambulanse og sliter litt med to problemer.

1. Noen klarer på merkelig hvis å tegne med penn på interiøret, interiøret er for det meste sky og plast. Prøvd mye rart uten at jeg klarer å fjerne merkene. Noen som veit hva som må til for å få bort kulepenn merker?

2. Gulvet er av samme type som du finner i de fleste busser, slags sandpapair overflate (se bilde). Dette blir med tiden brunt og møkka fester seg. Jeg skulle hatt noen tips på hvordan få dette rent og evt middler til å behandle det med så møkka ikke fester seg i ettertid uten å gjøre gulvet glatt.

post-2018-065847600 1287219128_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kulepennmerker er Nanosvamp og Scholl Spam god på..

Gulvet ville jeg ha prøvd en halvstek bandet APC og stiv børste. Bare som et forslag...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen :fun:

Nanosvampen er helt rå på kuglepenn og sko merker på plast.

Til gulvet er sikkert mye gjort med en stiv børste og en god interiør rens alla green clean Men har du tilgang til en rensemaskine/våtstøvsuger er det konge på slike vanskelige sandpapir overflater. Igjen bruk en god interiør rens først slik at du løsner skittet.

Til beskyttelse/forsegling av overflaterne

Gulv:Nanolotus Plast og kunstoff forsegling ( Kan også brukes på veggene men den har ingen fornyende effekt, den gir en usynlig easy to clean effekt )

Vegge: Scholl Purple 9000 Vinylcare Liquid eller ovenstånde. Der findes mange fine produkter du kan bruke til dette da, tjek litt i produkt guiden som jeg har linket til ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fin ut den nanosvampen:) Skal det bare tilføres vann?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanosvampen skal kun brukes med vann ja. En svamp ingen burde være uten, den spiser alt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må prøves ut:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive