West

Landets detailere

Ser det er en egen post om "landets detailere".

Hva er kriteriene for å legge seg inn på denne listen?

Kunnskap?

Erfaring?

At du har tatt noen biler med hell?

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den om hvor vi bor og greier kan alle skrive seg på :) Du er jo detailer når du er her og vil holde på litt med det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.... men da bør jo alle her inne skrive seg på denne listen da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Alle ska få! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker den lista som oppslagsverk når noen andre steder i landet spør om folk som er dyktige, så jeg vil helst ikke at en bruker med to bilers erfaring legger seg inn der.. Du er ikke detailer før du vet hva du driver med =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:( Da er jeg ikke klar for den listen..... :lol:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker den lista som oppslagsverk når noen andre steder i landet spør om folk som er dyktige, så jeg vil helst ikke at en bruker med to bilers erfaring legger seg inn der.. Du er ikke detailer før du vet hva du driver med =)

Jeg skreiv meg inn som nybegynner, og tror caravellemannen fort blir anbefalt innen detailing om han bor i ei bygd uten alt for mange drevne.Har sett grundigere jobber her av nybegynnere som leser mye, enn hva jeg klarte etter 15 jobber.

Jeg bruker ikke dette som oppslagsverk for anbefalinger, men som oppslagsverk over hvor vi bor :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skreiv meg inn som nybegynner, og tror caravellemannen fort blir anbefalt innen detailing om han bor i ei bygd uten alt for mange drevne.Har sett grundigere jobber her av nybegynnere som leser mye, enn hva jeg klarte etter 15 jobber.

Jeg bruker ikke dette som oppslagsverk for anbefalinger, men som oppslagsverk over hvor vi bor :)

Enig meg deg der, jeg ser på tråden som en tråd hvor våre mer aktive medlemmer har skrevet seg inn, uansett om de har tatt en eller ti biler, for alt vi vet kan det være en som er utrolig flink, men som ikke har giddi å vært aktiv før nå.

Når det kommer til anbefalinger så kan man fint bruke listen, men da sammen med sin egen hukommelse over jobber man har sett på forumet, og slik jeg har sett det her inne så tar ikke folk på seg jobber de er usikre på heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til anbefalinger så kan man fint bruke listen, men da sammen med sin egen hukommelse over jobber man har sett på forumet, og slik jeg har sett det her inne så tar ikke folk på seg jobber de er usikre på heller.

Ja er slik den må brukes, overlever nok det og.. er ikke så ofte en får spørsmål om slikt akkurat =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men av respekt for faget og alle dere som faktisk ER dyktige i dette, velger jeg å avstå fra å skrive meg inn ennå. Jeg har hvertfall en Touran, en Caravelle, en Sharan, en KIA og en Touran til som må tas korrigering på før jeg skriver meg inn ;) (hjelp var det så mange som hadde spurt da gitt? :shocking2: )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er lista bare for folk som tar på seg jobber for andre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel også ment at folk kan søke hjelp om de trenger det av folk i nærheten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er lista bare for folk som tar på seg jobber for andre?

Lista er for alle mener nå jeg da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener vel det at det ikke holder å bare være "fan" av detailing , for som det sies over her er det jo en liste til info for folk som trenger råd/hjelp i sitt nærmiljø.

Rett og slett en slags "Ressurs-liste". Dermed krever det jo en viss form for praksis.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener vel det at det ikke holder å bare være "fan" av detailing , for som det sies over her er det jo en liste til info for folk som trenger råd/hjelp i sitt nærmiljø.

Rett og slett en slags "Ressurs-liste". Dermed krever det jo en viss form for praksis.....

Lista kunne jo også vært brukt for å få kontakt med andre likesinnede i nærheten av der man bor.

Uansett mange muligheter, men uansett hvem lista er for, så burde det stått klart beskrevet et sted.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstod det på trådstarter at han mente at det var ment som en "kontakt liste". Ikke nødvendigvis at det er et register med bare de aller beste, men at man gjerne kan finne likesinnede gjennom listen og skape kontakter i sitt nærmiljø. Selvfølgelig er det også nyttig i forbindelse med å få folk til å ta jobber, men kan ikke tråden funke for begge formål..? :) Jeg skrev meg iallefall opp, selv om jeg ikke har noe særlig kompetanse enda..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive