Stig

Nissan Qashqai i Harstad

Hei

Er det noen i Harstad som kan ta en innvendig rens og en utvendig vask/polering/forsegling av min Nissan?

Stig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

Du har foreksempel denne mannen som bor i Harstad:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/7459-min-debut-i-ss%3B-shine-av-nybilen/

Brynjar er fra Harstad (eller narvik?husker ikke helt), men holder til i Oslo for tiden. Hør med han om han skal nordover.

Ellers hvis du vil ta turen til Tromsø, så driver både jeg, trogha, janko, og akkarbelling på med detailing,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

Du har foreksempel denne mannen som bor i Harstad:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/7459-min-debut-i-ss%3B-shine-av-nybilen/

Stemmer at den herremannen bor i Harstad, men er helt i startgropen med detailing så spørs om jeg kan påta meg noen jobb. Da blir det evt uten maskin, og da bør vel bilen din være bra ny, da jeg ikke får fjernet riper uten maskin..;) Men en jobb ala den i tråden min kan nok fikses..:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Enoksen eller Joenok på forumet her er vel Harstadværing..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brynjar er fra Harstad (eller narvik?husker ikke helt), men holder til i Oslo for tiden. Hør med han om han skal nordover.

Stemmer det, men har nok ikke bodd i Harstad på snart 9 år, så det teller nok ikke lenger...

Kalles bilpleie holder til i Harstad og leverer bra resultat ut i fra den ene bilen jeg har sett etter behandling der :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive