Martin.S

Trenger små pader til roterende maskin.

Er ute etter små pader (75mm) som kan brukes sammen med 3M blå, 3Mgul og 3Mgrønn. Har store pader og bakplate, men trenger liten også. Tenkte og handle inn litt fra scanticshine, men siden de ikke har 3M trenger jeg en anbefalling som kan brukes til de produktene jeg har, allså til hver farge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uber / detailersdomain har gode pads, men de stemmer vel ikke med fargesystemet til 3m..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fint bruke Hex-logic små pader med 3M, litt dårlige cut på hex i forhold til grønn 3M pad, men de funker fint iaff.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine små pads fra 3M i 75mm størrelser . Har sett de på BilXtra. Ellers så kjøpte jeg mine fra odegard-lakk.no over disk. Du kan jo ringe og høre med de om du ikke finner de på BilXtra, om du må ha 3m pads. Jeg også ser etter små baklplater - Scholl bakplate til 3" og 4" pads passer vel sikkert fra SS, står ingenting om det er M14 gjenger...men tror det er det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mine små pads fra 3M i 75mm størrelser . Har sett de på BilXtra. Ellers så kjøpte jeg mine fra odegard-lakk.no over disk. Du kan jo ringe og høre med de om du ikke finner de på BilXtra, om du må ha 3m pads. Jeg også ser etter små baklplater - Scholl bakplate til 3" og 4" pads passer vel sikkert fra SS, står ingenting om det er M14 gjenger...men tror det er det.

scholl sine bakplater er M14 ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shinearama.co.uk selger små 75mm 3M pads. Jeg synes det fungerer best å bruke 3M produkt med 3M pads :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger også små pads og har fulgt med på shinearama sida jevnlig. de er tom for den gule! og shinearama er veldig treige med å få ting inn på lager igen syns jeg. dent er det eneste negative som er å si om den netbutikken. men det er klart det går jo ann og kjøpe kun den blå og den grønne, men skulle fortsatt hatt en gul en også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt litt på å kjøpe grønn, orange og blå uber. Har jo sett litt skryt om de. Og 4" padene fra uber på SS er billige også. Mener å ha lest at det står hvordan cut de har på baksiden også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger også små pads og har fulgt med på shinearama sida jevnlig. de er tom for den gule! og shinearama er veldig treige med å få ting inn på lager igen syns jeg. dent er det eneste negative som er å si om den netbutikken. men det er klart det går jo ann og kjøpe kun den blå og den grønne, men skulle fortsatt hatt en gul en også.

EliteCarCare har også 3M. Greie priser og fin frakt dersom vikten er lav. Når du logger inn og velger Norge som shippingadr. trekkes mva fra. Min link

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er SS vi tenkte å bestille en bra ordre fra og da hadde vært fint å ta noe derfra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det først og fremst Øyvind G jeg svarte :)

Klart du kan kjøpe über pads. Disse er av veldig god kvalitet. Er som nevnt tidligere ikke sikker på om du vil få samme cut med disse som med 3M, noe jeg mener vil være en fordel...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk for svar, da prøver jeg meg på de. Bare fint å prøve litt forskjellige saker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
http://www.cleanyourcar.co.uk/ har også 3M. Bestilte små gule derfra forrige dagen :) Hex funker også, det har jeg brukt til nå.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke butikker i bergen som selger 3m over disk?

Endret av Norfoc76
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt usikker nå, ser folk stort sett har brukt 4" uber padene til DA maskin. De kan vel brukes til roterende også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt usikker nå, ser folk stort sett har brukt 4" uber padene til DA maskin. De kan vel brukes til roterende også?

Funker like godt med roterende :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da går jeg for det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shinearama.co.uk selger små 75mm 3M pads. Jeg synes det fungerer best å bruke 3M produkt med 3M pads :)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke butikker i bergen som selger 3m over disk?

Hartvedt Butikk selger 3M produkter, men ikke alle de har inne til enhver tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive