West

SKIL- maskin

Har egentlig lagt bort planen om å svi av nesten 4000.- på en maskin, siden jeg er fersking i gamet. Blir litt overkill...

Tenkte heller å bruke litt mindre på maskin og kjøpe meg en SKIL maskin og heller bruke mer penger på feks div scholl og uber.

Men siden jeg bor på rette siden av landet, så finner jeg ikke noen forhandler av SKIL! Noen som veit hvor nærmeste utsalg er ifrhold til Stavanger/Rogaland?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byggmakker, Tess, etc vil kunne gi det en proff maskin til ca 3000.- da, men Skil-maskin er jo en god del lavere da. B)

Torshov Bilrekvisita har ikke sjapper på Vestlandet kanskje? -Kanskje du kan ringe til en Torshov-sjappe og bestille/be dem sende deg en maskin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt sende en Pm til Bernhard så kanskje han er behjelpelig... Mye avhengig av dagshumøret. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert å ringe ja, men tviler liksom på at sjapper som Torshov sender pakker ;)

Blir det helt "krise" må jeg vel vente til jeg kjører forbi kristiansand til jul :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt om en eller annen her kan kjøpe for deg og sende? Jeg bor 5 min unna Thorsov bilrekv. i Ski..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt om en eller annen her kan kjøpe for deg og sende? Jeg bor 5 min unna Thorsov bilrekv. i Ski..

Heller ikke noe problem for meg å svippe en liten 5 minutterstur opp til Torshov om du vil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å sende ut har vel aldri vært noe problem, så skjønner ikke helt hvor du får det fra..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Bernhard du, hvis du ikke har gjort det alt ;)

OT: hvor i Ski bor du Hans Olav?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Kråkstad! :) U?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Kråkstad! :) U?

Sender deg PM istedet for å slenge ut for mye priv info i denne tråden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bestillt SKIL-maskin :)

Selv om det ikke er en flex, gleder jeg meg som en unge ;)

Bare å få i hus bakplater, pads og scholl-prod.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

testet denne i helgen og denne minner veldig om makita egentlig. Omtrent samme tyngde og feeling og for 1/3 av prisen så syntes jeg også skil virker som et veldig bra kjøp. Liker dog metaboen min enda mer :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive