Gå til innhold

Recommended Posts

Øyvind G
Skrevet

"...du vet at du har bil på hjernen når du begynner å skrive jul med h!" :P

Edit: Om du har dysleksi beklager jeg så mye Øyvind. Madammen har dysleksi, så jeg vet at det er dårlig gjort å tulle med skrivefeilene hu gjør.

Haha. Satt bare å skreiv jeg og la ikke merke til det. Er nok pga jeg skriver hjul mye oftere enn jul :P

Har ikke dystleksi nei.

Skrevet (endret)

Hmmm, jeg og en kompis fikk pakke, var sånn ca en kubikk med gloria foammaster10 og foammaster50 trykksprøyter samt et par tre 5l rustfrie proffsprøyter etc:

gloriafoam.jpg

måtte jo teste jekelskapen, og med litt for sterk blandings med CG no touch ble det slik:

gloriacg.jpg

Det ble litt for kraftig skum, den spyttet og harket litt før den doserte det ut greit med stort trykk.... :fun:

Men mitt tips: løp og kjøp... hehe

Endret av cesandberg
Skrevet (endret)

JuleGaver til mine venner på DCN ?

Sorry neida..., hehe, de heter foammaster10 og foammaster50, en liter og 5 liter, det var ikke 50 stk nei hehe.

Retter teksten nå jeg ;-)

Endret av cesandberg
  • Moderatorer
Christer
Skrevet

Kjøpt nytt viskerstag og -overføringer og mekanikertjeneste for å få det byttet og justert skikkelig. :)

Føles alltid bra å ha helt nye originaldeler når noe først skal byttes, selv om det gjerne koster litt. Føles også bra å få en som faktisk vet hva han driver med til å fikse det, sånn at det Bare Funker når jeg får bilen tilbake.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett

Scoll Bakplate Liten

Chemical Guys Miracle Dryer Tørkehåndkle

Uber pads 4" (Også Cyclo) Orange 2-pack

i går på ss salg:)

Petter
Skrevet

Så søte dere er kjøper litt såpe her og der...

Jeg har akkurat kommet hjem fra middag med demo av kjeler. Handlet for 35000 da...

Petter
Skrevet

Mulig det er samme opplegg. Er litt kult med gratis kokkekurs resten av livet, samt nr til en kokk med døgnvakt

• Admins
truhaa
Skrevet

Handla Sonax sin flytende isskrape.. funka ikke hundre på stålis gitt, men stod det litt ble det i allefall noen ganger lettere å skrape..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Bruker Sonax sin jeg og, andre vinteren på rad. Selv om vi har isfrie ruter stort sett hver morgen :) Den tar den tykkeste isen her ihvertfall, hvis den får virke litt. Ulempen er at den legger igjen rester på lakken...blir seigt.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Pass på så du ikke viser frem noe reg nr da Dennis, ellers så har du onkel blå på døra med engang med tidenes lengste liste over brudd på veitrafikkloven..

Skrevet

Dennis update hvordan det er idårlig lys da?

GoPro HD liker værtfall ikke dårlig lys særlig bra..

• Admins
Skrevet

Prøvde en liten tur nå, og ble imponert over kameraet.

Kjørte i skumringa så var ikke helt mørk. Men fungerte veldig bra da.

Hero2 er en ganske stor oppdatering over den første når det kommer til det meste, ink å filme når det er lite lys.

Men skal prøve en tur senere på kvelden så får vi se om det fungerer når det er veldig lite lys ;)

• Admins
Skrevet

Kommer :) var ute å kjørte en tur når det var mørkt. Og synes kameraet fungerer veldig bra selv når det er lite lys.

Legger en video i Showcase tråden til bilen min.

Skrevet

Jeg kjøpte på mandag en flex DA maskin + div. Den er selfølgelig fra min 2 år gamle sønn i julegave ;) Ser utrolig fram til å endelig ta steget inn i "blank bil" verden!

Skrevet (endret)

uber pads 4", gul, orange, grønn og blå.

miracle dryer.

clay.

div avfetting

ironx

påfyll :-)

Endret av oaasheim

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår