fredrik

Milwaukee eller Hitachi?

Hoi!

Har muligheten til å få Milwaukee-maskinen til samme pris som Hitachi SP18VA - hvilken synes dere jeg bør gå for?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leveres den milwaukee med D-handtak? det gjør hitachien, og det synes jeg er en god sak å holde/styre maskinen med.. Helt sikkert bra maskiner begge to.. Jeg er fornøyd med min "grønne" hvertfall

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jammen ikke sikker. Ser for meg at D-håndtak muliggjør litt mer komfortabel holding og føring. Milwaukee-maskinen er jo egentlig en dyrere maskin.

Har Milwaukee softstart?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig godt fornøyd med Hitachien. Milwaukee-maskinen kan jeg ikke uttale meg om..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også fornøyd med Hitachien min... men ikke testet den andre, så kan ikke samenligne desverre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Milwaukee-maskinen jeg har funker meget bra de gangene jeg har brukt den.Savner ikke noe håndtak siden jeg bruker hodet på maskina og holde i.Anbefales og kjøpe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svarene. Ble til at jeg gikk for Hitachien, av uvisse grunner. Den jeg hadde hørt mest om, og egentlig hadde tenkt å kjøpe. Såeh.

Fikk den for 1940+MVA eller noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis.. ny maskin er alltid skøy :) tror jeg/vi skal kjøpe en ekstra nå :) fint å ha..

Du blir garantert fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Milwaukee er nok en mye bedre maskin enn Hitatchien ja. For det første så er det 6 meter ledning og den er avtagbar med hurtig kobling, så du slipper på legge maskinen ned noen plass viss du skal bytte pad eller noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å si at den er MYE bedre er vel kanskje å ta i... Du har vel prøvd begge?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Milwaukee er nok en mye bedre maskin enn Hitatchien ja. For det første så er det 6 meter ledning og den er avtagbar med hurtig kobling, så du slipper på legge maskinen ned noen plass viss du skal bytte pad eller noe.

Vil nok si meg veldig uenig i din påstand, har testet en del maskiner fra de billigste til de dyreste og at hitachien bare koster 2238.- inkl. mva er helt utrolig. Den er sterk, bråker lite og er forholdsvis lett, og jeg er veldig overrasket over at det ikke er de store forskjellene fra f.eks flex som koster 7500.- på bilxtra i byen.

Å si om en maskin er bra eller ikke utifra hvor lang ledning den har når det er så mange andre faktorer som spiller inn mtp om det er en BRA maskin eller ikke er vel litt drøyt.

Der jeg kjøpte maskinen solgte de også milwaukee, og selv om den er dyrere mente ihvertfall de at hitachien alt i alt var et bedre kjøp.

Har lekt meg noen timer med hitachien, og alt jeg har kommet fram til er at til den prisen er det en rå maskin:)

Endret av trogha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive