maggi224

hvor lenge holder mg26

polerte en bil denne uken og la mg26 som lsp. noen som vet hvor lenge denne holder ca.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt den på Audien vår siden April. Den beader fortsatt fint men sheeter vannet sent. Hva brukte du som grunnprep?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

#26 holder en god stund, men ikke like lenge som de "beste" voksene. (collinite 915, megs #16 og fler)

Vil tro kanskje 2-4 måneder før den mister sine glansdager, hvis en ikke bruker for sterke såper/avfetting. Men kan godt hende den holder lengre.

Endret av hc_Tk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det dumme med mg#16 er at den suger driten til seg og når man vasker så drar man med seg mer drit rundtom enn med andre vokser....

har merket stor forskjell fra mg16 til de andre voksene jeg har

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt den på Audien vår siden April. Den beader fortsatt fint men sheeter vannet sent. Hva brukte du som grunnprep?

bilen fikk en enstegs polering med gloss it extreme cut og ble så avfette og så vokset med mg26 som fikk herde 12timer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til den polishen. Men er overflaten tilnærmet perfekt skal den yte opp mot sitt beste.

Selv spot korrigerte jeg bilen med maskin og gikk over hele med MG DC1 + DC2. Voksen har denne gangen holdt veldig bra. Lenger enn jeg har fått den til å holde før, men dette er nok ikke den mest holdbare vintervoksen. Den gir jo en fantastisk glød. Mye voks for pengene syns jeg. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive