kris1986

Valet Pro Professional Tyre Dresssing

Enkelt og greit, noen som har testet denne? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har kjøpt og testet dekk fornyeren.

Den er veldig tynt flytende, så der er vanskelig å pøføre den, uten å tilgrise felger.:mellow:

Den tørker ganske sakte, men holdbarheten er bra, ca. tre uker.

Jeg tømte ut resten av flasken etter å ha prøvd den, dette blir for griste til meg.:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! Er bortskjemt når det kommer til påføring med Migliore sin, så det blir negativt..

Men brukte du pensel og en microfiberklut etter påføring?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, man er bortskjemt med bedre produkter.:)

Jeg påførte dekkfornyeren til Valetpro med pensel, men den ble ikke tørket med MF etter på. Det gjør jeg aldrig med dekkfornyerne, prøvd det en gang, da var det bare å kaste MF`en etter på.default_dry.png

Dekkfornyeren til Valetpro er så tynt flytende att det er som å fordele vann på dekket.

Jeg mener å huske att det skulle brukes 50ml. med produkt pr. påføring i følge etiketten. Det var hvertfall latterlig mye produkt pr. påføring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok!

Da fortsetter jeg nok med den jeg har ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørker alltid over dekket med egen MF en stund etter påføring, mener at det står på flaska til Pneu at man bør/skal gjøre det etter så så mange min. for å sikre best mulig resultat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tørker ikke av Pneu...bruker en "oppbrukt" skopussepad, sprayer litt Pneu på den, og får veldig fin fordeling så det ikke er noe å tørke av eller pusse på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tørker ikke av Pneu...bruker en "oppbrukt" skopussepad, sprayer litt Pneu på den, og får veldig fin fordeling så det ikke er noe å tørke av eller pusse på.

Jeg gjør iallefall det selv om jeg ikke har problemer påføring/fordeling, synes det gir "jevnest" resultat når målet er å ha matte fine dekk ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive