Gå til innhold

Ford Kuga 2010 Frozen White Vinterbehandling

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer med en flott bil, og en strøken detail!

Takk , takk!

Det var deilig å komme hjem etter 24 timer med bil-pleie prat, sette seg ned i sofaen og laptoppen på fanget for å så logge seg på DCN å se at det ligger en S&S tråd der. Virkelig en bra avslutting på dagen!!!

Gratulerer med blank ny bil!!!

Kred og skryt gitt...thumbup.gif

Takk for det :) Hehe jeg trodde 24 timer med bilpleieprat skulle være nok :lol: Men glad for at du ville kikke på tråden min da :)

Grattis med ny bil:-)

Kjempeflott start du har gitt på bilen:-)

Takk for det , jeg synes det er viktig med en god start , da blir alt lettere etterhvert :)

Dette så jo virkelig bra ut! Tror den behandlingen der skal holde ganske greit igjennom vinteren ;)

Takk! Jeg håper det skal holde en vestlandsvinter men vil nok gå på med "spray-voks" underveis etter vask. :)

Skrevet (endret)

Haldex 4 ja......jaja.....

Jeg har bedre system :blink:

Men du kommer deg nok sikkert greit frem,stort sett ja...

:P

Gratz med ny bil.

Fin farge på bilen iallefall, samme bilen til modern, bare de har blå,men husker ikke blåfargen i forbifarten..

Haldex 4:

Haldexgen4AWD.jpg

Endret av Subie
Skrevet

Lekker bil :)

Takk for det!

Haldex 4 ja......jaja.....

Jeg har bedre system :blink:

Men du kommer deg nok sikkert greit frem,stort sett ja...

:P

Gratz med ny bil.

Fin farge på bilen iallefall, samme bilen til modern, bare de har blå,men husker ikke blåfargen i forbifarten..

Haldex 4:

Haldexgen4AWD.jpg

Du skal bare se på at systemet ditt er bedre enn mitt :lol: Men mitt bilde var ikke ment til å starte en sandkassediskusjon :D

Tror jeg skal komme meg frem de stedene jeg har tenkt å bruke bilen uansett , kan uansett ikke skade lakken når man er detailer B)

Her er en video av hva bilen kan brukes til om man ikke er redd for skitt , her med Haldex 3 :

• 2 weeks later...
Skrevet

Har omsider fått på Nanolotus Glassforsegling og det virker veldig lovende.

Et par morsomme bilder av panoramataket , litt smal dybdeskarphet på blender f1.8:

_MG_2113.jpg

_MG_2117.jpg

Så et par bilder av skjønnheten i dus solnedgangsbelysning :

20101015_0170_1_2_3_4_tonemapped.jpg

20101015_0165_6_7_8_9_tonemapped.jpg

Ole Gunnar
Skrevet

Nice :thumbup: Den Kuga'en er virkelig lekker i hvit. :)

Nanolotus Glassforsegling er knallsaker ja...... ;)

• 9 months later...
eplesjekk
Skrevet

Flott bil! Hva er den største forskjellen på lakken da du fikk bilen og etter du behandlet den selv? Glattere? Blankere? Merket du noen synlig forskjell? Litt vanskelig å se ut av bildene

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår