Gå til innhold

vaalergarasjen:Volvo C30 Ripefjerning+glanspolerin


Tyggern

Recommended Posts

Takker ståle!

Kanskje dette er den nye "kult" bilen å sende oppover i landet etter alle XC70... Så hvem vet kanskje du får æren av å ta den selv en dag...

For det er vel du som er Moldes volvo "king of bling"!

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Synes dette var en veldig bra S&S jeg! Flotte bilder og flott resultat. Fargen på bilen var fin, men hjulkapslene var stygge som f. Bilen var også en meter for høy og burde hatt bare bones i hjulbuer ;) Uansett cred til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var en veldig bra S&S jeg! Flotte bilder og flott resultat. Fargen på bilen var fin, men hjulkapslene var stygge som f. Bilen var også en meter for høy og burde hatt bare bones i hjulbuer ;) Uansett cred til deg :)

Takker

Jepp barebones burde klart vert der, og hadde jeg fått 10min til hadde det vert på...

Er "voksne" dame bil dette, men senk hadde helt klart vert finere..

veldig pent tyggern! B) man ser jo att clay'en gjør jobben sin ihvertfall! :P

Takker, syntes det var overraskende mye igjen i lakken.... pleier ikke være så mye igjen, så mye tyder på at OPW gjør en knall god jobb sammen med Prickbort da det stort sett er den komboen jeg bruker ellers...

Wow, very nice Torgeir.. Fargen ble rett og slett :wub: :wub:

PS! Gleder meg til kanal :)

Takk Brynjar..

Bare rope ut det så skal det nokk bli en ordning på kanal.... Har stall kompisen din klart å skaffe trallene enda da?..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende jobb det her. Trekker selvsagt litt ned på helhetsinntrykket at hjulbuene ser slik ut, men det er unnskyldt og du fortjener selvsagt cred likevel! Fargen ble for... anonym for min del, og hjulkapsler scorer vel aldri stort. Dog skal det sies at du har fått det meste ut av den, og en meget god jobb på swirls og holos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...