Torby 204 Rapporter innlegg Skrevet 13 September, 2010 Er på jakt etter god og solid motorbukk / motorstativ. Har testet Biltema sin, men den blir litt for veik for steinalder-sekseren min. Den tåler vekta, men motoren blir hengende litt, og vanskelig å snu rundt. Tips til en rimelig og solid utgave mottas med takk. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Reodor 2 Rapporter innlegg Skrevet 13 September, 2010 bygg om den du har + at du setter den inn med fett så blir det krutte godt Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AndreasLie 1 034 Rapporter innlegg Skrevet 13 September, 2010 Har ikke testa den selv, men sjappa er i hvertfall seriøs http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=36&products_id=288 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Reodor 2 Rapporter innlegg Skrevet 13 September, 2010 jeg går god for gasoline.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Martin.S 46 Rapporter innlegg Skrevet 13 September, 2010 Har ikke noe negativt å si om biltama sin, hadde en 350 corvette v8 i min i en lang periode. Overhalte motoren og snudde og ordna på stativet. Var aldri noe problem. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider